نسخه چاپی

دام تاجر قلابی برای زن جوان

تاجر قلابی كه با فریب زن جوان، بیش از یك میلیارد تومان از او كلاهبرداری كرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از جام جم، چند روز پیش زن جوانی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.



شاکی گفت: پس ازجدایی ازهمسرم به خانه پدری بازگشتم، اما از چندی پیش اختلاف میان من و خانواده ام آغاز شد و سرانجام تصمیم گرفتم تنها زندگی کنم. وی اضافه کرد: پس از چند روز که در هتلی ساکن بودم، با مردی که خود را تاجر معرفی می کرد آشنا شدم و این فرد با ابراز علاقه به من و به بهانه های مختلف بیش از یک میلیارد تومان پول از من گرفت. تاجر قلابی به بهانه ازدواج مرا فریب داد و شرایطی را ایجاد کرد تا با گرو گذاشتن خانه پدری ام که سند آن به نام من ثبت شده بود، 600 میلیون تومان از بانک وام گرفته و همراه 500 میلیون تومان چک متعلق به خانواده ام را در اختیار این فرد قرار دهم.



شاکی اضافه کرد: کلاهبرداری های تاجر قلابی تمامی نداشت و او با چرب زبانی مرا وادار کرد تا خودروی گران قیمت خودرا 280 میلیون تومان فروخته و به بهانه شراکت در یک شرکت تجاری در اختیار او قرار دهم، اما سرانجام مرا در یک خانه اجاره ای رها کرد و متواری شد. پس از چند روز جستجو برای یافتن مرد تاجر متوجه شدم در دام کلاهبرداری او گرفتار شده و تمام اموالم را از دست داده ام.



در پی این شکایت و دستور قضایی تحقیقات در این زمینه آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی متوجه شدند حساب هایی که شاکی پول به آنها واریز کرده، فقط چند مورد متعلق به متهم فراری بوده و بقیه مربوط به افراد دیگری است. با شناسایی صاحبان این حساب ها و تحقیقات معلوم شد این افراد مبالغی کلان از متهم فراری طلب داشته اند که او پس از چند ماه فقط بخشی از طلب هایشان را پرداخت کرده است. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و متهم فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...