نسخه چاپی

خاطره انگیزترین لحظه فوتبالی جادوگر

خاطره انگیزترین لحظه ای كه علی كریمی در ذهن مردم برجای گذاشت، مشخص شد.

به گزارش نما، خداحافظی علی کریمی از فوتبال به سوژه ای برای سری جدید برنامه ۹۰ تبدیل شد و سوال این هفته نظرسنجی نیز به این مسئله اختصاص یافت.



از بینندگان سوال شد کدام گزینه خاطره انگیزترین لحظه ای که است که از کریمی در ذهن شان مانده و شش گزینه نیز انتخاب شد؛ بازی ایران و آلمان، بازی ایران و آاس رم، بازی ایران و کره جنوبی، بازی بایرن مونیخ و دورتموند (گلزنی کریمی)، بازی پرسپولیس و استقلال (گل تساوی کریمی در آخرین دقایق) و بازی پرسپولیس برابر سایپا (گلزنی به غلامپور از میانه های زمین)



در پایان این نظرسنجی، گزینه بازی پرسپولیس برابر استقلال با کسب بیشترین آرا به عنوان خاطره انگیزترین لحظه ای که کریمی در ذهن مردم بر جای گذاشت، انتخاب شد.



در برنامه۹۰ همچنین گزارشی کامل از زندگی فوتبالی کریمی پخش شد و دو صحنه نیز برای نخستین بار روی آنتن رفت. ضربه ای که وی در تیم امید به داور ژاپنی زد و بازی های درخشانش در مسابقات فوتسال جام رمضان که برای اولین بار نام کریمی را به مردم معرفی کرد.



فردوسی پور تاکید کرد فیلم اول با کمک شاهین رحمانی از کارمندان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیلم دوم نیز از طریق برادر مرحوم بابک معصومی تهیه شد.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...