نسخه چاپی

عرصه دیپلماسی اولویت دولت است

دبیركل حزب اراده ملت گفت: اولویت دولت در عرصه دیپلماسی است و ما نیز امیدواریم كه در مذاكرات هسته‌ای به اهداف مورد نظرمان دست یابیم.

به گزارش نما به نقل از فارس ، احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در مورد عملکرد اقتصادی دولت، اظهار داشت: باید به دولت کمک کرد و فرصت داد تا سیاست‌هایش را پیش ببرد.

وی افزود: در کنار اقداماتی که در دولت در عرصه سیاست داخلی به ویژه مسائل اقتصادی اتخاذ می‌کند قطعاً پیشنهادات و دیدگاه‌های دیگری نیز وجود دارد اما باید فضا، فضایی همراه با آرامش و با ثبات باشد تا بتوان در عرصه سیاست داخلی کارها را پیش برد.

دبیرکل حزب اراده ملت در مورد سیاست‌های دولت در زمینه دیپلماسی نیز خاطرنشان کرد: اولویت دولت در عرصه دیپلماسی است و ما نیز امیدواریم که در مذاکرات هسته‌ای به اهداف مورد نظرمان دست یابیم.

حکیمی‌پور دلیل اولویت‌گذاری دولت در عرصه دیپلماسی را تنش‌زدایی و اعتماد زایی متقابل بین ایران و برخی از کشورهای غربی عنوان و تصریح کرد: دولت معتقد است اگر برخی مشکلات بین المللی را حل کند به تناسب آن مشکلات داخلی نیز حل خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: دولت تمام تلاش خود را در بعد داخلی و خارجی بسیج کرده است بنابراین همه باید به دولت کمک کنیم؛ ارزیابی‌هالی ما از دولت باید بر اساس اطلاعات موجود باشد.

انتهای پیام/

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...