نسخه چاپی

داعش زنان را به عنوان كنیز می فروشد

همزمان با انتشار خبر ربایش زنان یزیدی و مسیحی در سنجار و تلعفر توسط داعش و انتقال آنها به مكان نامعلومی به منظور فروش آنها به عنوان كنیز، وزارت خارجه آمریكا با انتشار بیانیه ای اوضاع جاری را در این مناطق بسیار نگران كننده توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از جام جم ، همزمان با انتشار خبر ربایش زنان یزیدی و مسیحی در سنجار و تلعفر توسط داعش و انتقال آنها به مکان نامعلومی به منظور فروش آنها به عنوان کنیز، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای اوضاع جاری را در این مناطق بسیار نگران کننده توصیف کرد.

به گزارش پایگاه المسله، جمعیت هلال احمر عراق با انتشار گزارشی اعلام کرد که داعش پس از ربودن زنان و دختران یزیدی و مسیحی، آنها را به مکان نامعلومی منتقل کرده تا آنها را به عنوان کنیز به فروش برساند. "محمد الخزاعی" معاون دبیر کل جمعیت هلال احمر در این خصوص گفت: عوامل داعش اعضای بیش از ۱۰۰ خانواده را در فرودگاه تلعفر ربوده و همه مردان این خانواده ها را به قتل رسانده است. وی تأکید کرد که وضعیت این خانواده ها به شدت بغرنج است.

از سوی دیگر، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات اخیر داعش در سنجار و تلعفر اعلام کرد که وضعیت غیر نظامیان در این مناطق بسیار نگران کننده است.

همه این رخدادها در شرایطی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی همزمان با داعش، حمله به مردم بی گناه فلسطین را در نوار غزه با شدت ادامه می دهد، به گونه ای که تاکنون نزدیک به دو هزار نفر را شهید و ۱۰ هزار را زخمی کرده است. بیشتر قربانیان حملات اسراییل را کودکان و زنان تشکیل می دهند. با این حال، امریکا همچنان به پشتیبانی همه جانبه از رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

بسیاری از تحلیلگران، حملات داعش به مردم عراق و اسراییل به مسلمانان فلسطینی را یک برنامه از پیش طراحی شده به منظور منحرف کردن افکار عمومی از جنایات یکدیگر تلقی می کنند و معتقدند ایجاد داعش یک طرح صهیونیستی است که از سوی برخی حکومتهای مرتجع و مزدور منطقه نیز حمایت می شوند.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...