نسخه چاپی

آخرین فرصت معرفی ورزشكاران آسیایی

طبق اعلام قبلی كمیته ملی المپیك، فدراسیون‌های ورزشی حاضر در بازی‌های آسیایی تا فردا فرصت دارند تركیب نهایی ورزشكاران‎شان را برای اعزام به اینچئون كره‌جنوبی به این كمیته معرفی كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، 24 مردادماه آخرین فرصتی است که از سوی ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی 2014 برای معرفی اعضای نهایی کاروان ورزشی کشورهای مختلف جهت حضور در این بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس مسئولان کمیته ملی المپیک مدت زمان مشخصی را برای فدراسیون‌های ورزشی مشخص کرده بود تا طی آن ترکیب نهایی ورزشکاران مورد نظرشان را برای اعزام به اینچئون معرفی کنند و بعد از آن آنها بتوانند با انجام بررسی‌های لازم، فهرست نهایی اعضای کاروان ایران را در اختیار مسئولان برگزار کننده بازی‌ها قرار دهند.

طبق اعلام قبلی 15 مردادماه آخرین فرصت فدراسیون ها برای معرفی ورزشکاران آسیایی بود. بر این اساس مهلتی که برای فدراسیون‌ها جهت معرفی این ورزشکاران از سوی کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده بود، فردا چهارشنبه به پایان می‌رسد. باید دید مسئولان فدراسیون‌های در هر یک از رشته‌ها در پایان این مهلت کدامیک از ورزشکاران‌شان را در فهرست کاروان اعزامی به اینچئون قرار می‌دهند.

کشتی فرنگی، کشتی آزاد، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال، فوتبال امید، هندبال (مردان)، تکواندو، کاراته، ووشو و کبدی (مردان و زنان) رشته‌هایی هستند که با ترکیب کامل در بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد. البته حضور ورزشکاران دوومیدانی، قایقرانی، بوکس، جودو، دوچرخه‌سواری، تیراندازی، شمشیربازِی و تیر و کمان هم رشته‌هایی هستند که حضورشان در این بازی‌ها قطعی شده اما هنوز تعداد ورزشکاران اعزامی آنها نهایی نشده است.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی طی روزهای 28 شهریورماه تا 12 مهرماه در اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...