نسخه چاپی

پاسخ انصارحزب‌الله به وزارت كشور

برخی مدیرات وزارت كشور به جای عمل به وظایف قانونی خود در خصوص مقابله با بی‌حجابی و بی‌عفتی رایج در كشور، مقابله با ناهیان از منكر و امت حزب‌الله را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

به گزارش نما پایگاه خبری انصارحزب الله نوشت: با توجه به اظهارات رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در خصوص تذکر وزارت کشور به مجموعه انصارحزب‌الله در خصوص غیر قانونی بودن نهی از منکر و امر به معروف به صورت جمعی (منتشر شده در سایت تدبیر) روابط عمومی انصارحزب‌الله توضیحات زیر را جهت استحضار عموم منتشر کرد:

۱- تا لحظه تنظیم این یادداشت (۱۳/۵/۹۳)هیچ تذکری از جانب وزارت کشور به مجموعه انصارحزب‌الله واصل نشده است! لذا شایسته است رئیس محترم مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور منابع خبری خود را مورد بازبینی قرار دهند!

۲- بعید است دانش حقوقی عزیزان وزارت کشور در حدی باشد که بدون استناد به مواد قانونی و به صورت کلی انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف ونهی از منکر به صورت جمعی را ممنوع و انجام آن را تخلف بدانند!

کسانی که با مقدمات علم حقوق و الفبای آن آشنا هستند به خوبی می دانند که انجام هر عملی مجاز است مگر آن که به تصریح قانون ممنوع شده باشد! وقتی ریاست مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور انجام جمعی واجب الهی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر را ممنوع و تخلف می‌خوانند لازم است که مستندات حقوقی و قانونی خود را ارائه کنند! در غیر این صورت بیانات ایشان صرفا نظر شخصی تلقی شده و هیچ پیامد قانونی و حقوقی نخواهد داشت!

۳- با کمال تاسف برخی مدیرات وزارت کشور به جای عمل به وظایف قانونی خود در خصوص مقابله با بی‌حجابی و بی‌عفتی رایج در کشور، مقابله با ناهیان از منکر و امت حزب‌الله را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و تلاش می‌کنند در برابر عمل به فریضه نهی از منکر و امر به معروف مانع تراشی کنند!

۴- مدتی پیش وزارت کشور سالن خود را برای برپایی جشن مفتضح و شرم‌آور جماعتی بی‌حجاب و قانون‌شکن اجاره داده بود! عجیب است که رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در خصوص این قانون شکنی گسترده آن هم در طبقه اول وزارت کشور هیچ اظهار نظری نکرده‌اند! شاید در نظر این عزیز بی‌حجابی و نقض آشکار قوانین الهی و ملی در ساختمان وزارت کشور مجاز و نهی از منکر و امر به معروف در کوی و برزن کشور امام زمان(عج) تخلف محسوب می‌شود!

۵- علیرغم توضیحات پیش گفته و روشنگری‌های مکرری که تا به حال در پاسخ به برخی ابهامات تعدادی از رسانه‌ها از طرف روابط عمومی انصارحزب‌الله ارائه و منتشر شده است، انصارحزب الله حاضر به ارائه هر نوع توضیح و روشنگری مورد نیاز برای مسئولان وزارت کشور در این خصوص می‌باشد. گزیده کلام آنکه اصل اجرای این فریضه در جامعه منوط به توافق و یا عدم توافق هیچ ارگانی نیست هر چند در تدابیر اندیشیده برای اجرای جمعی این فریضه هیچ تعارضی میان وظایف قانونی وزارت کشور و امر به معروف جمعی انصارحزب‌الله وجود نداشته و ندارد.

هر چند برادران پلیس امنیت نیروی انتظامی در جریان کم و کیف برنامه قرار داشته و این ارتباط و هماهنگی مستمر خواهد بود.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...