نسخه چاپی

فرماندهان حزب‌الله لبنان در غزه چه می‌كنند؟

مقاومت اسلامی لبنان حزب الله با راه اندازی یك اتاق امنیتی – نظامی مشغول هدایت فعالیت‌های گروه‌های مقاومت فلسطینی و فرماندهی عملیاتهای این گروهها در نوار غزه علیه اسراییل هست.

به گزارش نما به نقل از مشرق ، مقاومت اسلامی لبنان حزب الله با راه اندازی یک اتاق امنیتی – نظامی مشغول هدایت فعالیتهای گروههای مقاومت فلسطینی و فرماندهی عملیاتهای این گروهها در نوار غزه علیه رژیم اسرائیل است.

پایگاه خبری دی پرس اعلام کرده است که این اتاق عملیات مشترک با حضور افسران رابط حزب الله با شاخه های نظامی گروههای مختلف مقاومت فلسطینی شامل گردان‌های "شهید عزالدین القسام" شاخه نظامی حماس، گروهان‌های "القدس" شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گردان‌های "شهدای الاقصی" شاخه نظامی جنبش فتح تشکیل شده و به صورت مستقیم مشغول راهبری و فرماندهی عملیاتهای مقاومت در نوار غزه است.

دی پرس تاکید کرده است که ارتباط بین این اتاق مشترک اطلاعاتی – عملیاتی در بیروت با نوار غزه لحظه ای قطع نشده و نمی‌شود و افسران مربوطه لحظه به لحظه در حال رصد اخبار تحولات و پی ریزی طرحهای عملیاتی در پاسخ به تهاجمات دشمن صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه هستند.



بر اساس اخبار و تحلیل‌ها و برآوردهای اطلاعاتی سرویستهای مختلف اطلاعاتی و نظامی اسراییلی و منطقه ای، گروه‌های مقاومت تاکنون به‌رغم بمباران‌های وسیع و وحشیانه نیروی هوایی و موشکباران‌ها و توپ باران‌های ارتش رژیم غاصب صهیونیستی موفق شده 70 درصد توان موشکی اش را حفظ کند و همچنین به‌طرز شگفت انگیزی خسارات وارده بر توان رزمی یگانها عملیاتی‌اش را در کمترین حد ممکن پایین نگه دارد. امری که با انتشار آمارها موجب حیرت ارتش و سیستم اطلاعاتی – جاسوسی اسراییل و منطقه ای و فرامنطقه ای گردیده است.



بر طبق آخرین آمارهای دقیق تلفات مقاومت فلسطینی از ابتدای حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه شامل کمتر از 300 شهید و کمتر از 90 اسیر و حدود 500 مجروح است و این در مقایسه با حمله وسیع بمباران‌ها و آتش توپخانه ها و فعالیتهای اطلاعاتی بلامنازع پهپادهای اسرائیلی بر فراز نوار غزه آماری قابل قبول و فراتر از آن، آماری شگفت‌انگیز است.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...