نسخه چاپی

"مهلت" تغییری در رویه وزیر علوم ایجاد نكرد

عضو شورای مركزی فراكسیون اصولگرایان گفت: متاسفانه نه فرصت داده شده و نه تذكرات نمایندگان در تغییر رویه وزیر علوم تاثیری نداشت و نمایندگان متقاضی استیضاح همچنان استیضاح مُصر هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پایبندی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تعهدات خود اظهار داشت: متقاضیان استیضاح فرجی‌دانا از ابتدا هم مخالف مهلت دادن به وزیر علوم بودند چراکه اعتقاد داشتیم وی اهل تعامل نیست؛ چندین بار هم که نمایندگان مجلس با وی صحبت کرده بودند، مشخص بود وزیر اصلا صحبت‌های آنها را قبول نداشت.

وی با اشاره به درخواست لاریجانی برای دادن مهلت به وزیر علوم گفت: رئیس مجلس به منظور تعامل با دولت، از متقاضیان استیضاح خواست به وزیر علوم فرصت دهند تا شاید تحولی در وی ایجاد شود اما وی در این مهلت به قول‌های داده شده، عمل نکرد. به عنوان مثال در حوزه انتخابیه بنده قرار بود افراد معتدل در دانشگاه‌ها منصوب شوند اما اکثرا تندروها را روی کار آوردند که این موضوع برای دانشگاه مسئله‌ درست می‌کند.

یکی از متقاضیان استیضاح فرجی دانا افزود: متاسفانه نه فرصت داده شده و نه تذکرات نمایندگان در تغییر رویه وزیر علوم تاثیری نداشت و نمایندگان متقاضی استیضاح که از ابتدا روی خواسته خود مُصر بودند، همچنان بر استیضاح پافشاری می‌کنند و قطعا پس از پایان مهلت داده شده، طرح استیضاح فرجی‌دانا به جریان می‌افتد.

حسینی در پایان با بیان اینکه آقای لاریجانی این استیضاح را بپذیرد، اظهار امیدواری کرد که رئیس مجلس هم به این نتیجه رسیده باشد که وزیر علوم اهل تعهد نیست.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...