نسخه چاپی

انتقاد رئیس سازمان بسیج دانشجویی از ناجا

رئیس سازمان بسیج دانشجویی كشور از ممانعت ناجا از ادامه تحصن دانشجویان در برابر سفارت اردن انتقاد كرد.

محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به حملات رژیم کودک کش صهیونیستی به باریکه غزه و لزوم اتحاد دنیای اسلام در برابر این جنایات گفت: تجمع دانشجویان ایرانی که به عنوان اولین برنامه کمیته دانشجویی دفاع از مردم غزه از روز گذشته در تهران و سراسر کشور آغاز شده است در راستای احقاق حقوق از دست رفته مردم مظلوم فلسطین و با هدف مسلح کردن کرانه باختری بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، وی با اشاره به تحصن روز گذشته دانشجویان در برابر سفارت اردن گفت: بعدازظهر دیروز دانشجویان پس از راه اندازی کاروانی مقابل دفتر حافظ منافع مصر و سفرتخانه‌های مالزی،پاکستان،ترکیه و الجزایر راهی سفارت اردن شدند و تحصن خود را در مطالبه از دولت این کشور مبنی بر بازگشایی مسیر تسلیح کرانه باختری و عدم همکاری با رژیم صهیونیستی اعلام کردند، که متأسفانه با ممانعت نیروی انتظامی از ادامه تحصن در اواخر شب برابر سفارت این کشور جلوگیری بعمل آمد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با انتقاد از این اقدام نیروهای امنیتی گفت: اصرار دانشجویان بر ادامه این تحصن و تجمع در برابر سایر سفارتخانه‌هاست و از مسئولین امر در وزارت کشور انتظار داریم با صدور هر چه سریع‌تر مجوز برگزاری این تحصن، راه را برای اعلام آمادگی دانشجویان برای تسهیل مسیر تلسیح کرانه باختری باز بگذارند.

حیدری در همین رابطه گفت: دانشجویان همچنان اصرار بر ادامه تحصن مقابل سفارت اردن دارند و انتظار دارند وزارت کشور نسبت به صدور مجوز تحصن اقدام کند.

وی در پایان اعلام کرد: جنبش دانشجویی در راستای مطالبه گری خود،همچنان که امروز هم در برخی استان‌ها به تجمع پرداخته است، تا حاصل نشدن خواسته‌های خود از پای نمی‌نشینند.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...