نسخه چاپی

روایتی از ترس نیروهای رژیم‌صهیونیستی

یك نظامی بلندپایه صهیونیستی درباره ترس و نگرانی شدید نیروهای زمینی ارتش این رژیم قبل از آغاز عملیات زمینی علیه غزه، افشاگری كرده است.

به گزارش نما شبکه خبر به نقل از فلسطین الیوم نوشت، یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی درسخنانی گفت: اگر حملات هوایی جنگنده های اسرائیلی علیه غزه رخ نمی داد، نیروهای زمینی ارتش حتی یک میلیمتر هم نمی توانستند به داخل غزه پیشروی کنند.
وی افزود: قبل از آغاز عملیات زمینی علیه غزه، جنگنده های اسرائیلی بمب‌هایی با وزن چندصد تن بر مناطق مرزی غزه پرتاب کردند تا تونلهای مرزی را از بین ببرند. اما پس از اینکه مشخص شد تونلهای غزه بزرگتر از برآوردهای قبلی است مجبور شدند مجددا بمباران این مناطق را از سربگیرند.
این افسرصهیونیست در ادامه اذعان کرد: عملیات بمباران تونلها پیش از آغاز عملیات زمینی در نهایت 10 روز به درازا کشید و در این مدت نیروهای پیاده حتی یک قدم پیشروی به داخل غزه نداشتند.
وی افزود: عملیات زمینی در غزه بسیار کند صورت می گرفت به طوری که تانکها و نیروهای همراه آنها هر ساعت تنها یک متر به جلو پیشروی می کردند چون از بمبهای کارگذاشته شده توسط گروههای مقاومت واهمه داشتند.

۱۳۹۳/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...