نسخه چاپی

ابتكار تیم تبلیغاتی اوباما برای انتخابات 2012

عکس خبري -ابتکار تيم تبليغاتي اوباما براي انتخابات 2012

به گزارش سایت اوباما، تیم تبلیغاتی باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در ابتکاری تازه تصمیم گرفته است با تلفن کردن به مردم و صحبت با آن‌ها، رای دهندگان را مجاب کند که در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری نیز به اوباما رای بدهند.

اما در این بین، نارضایتی مردم از برنامه‌های اقتصادی و عدم تحقق شعارهای اوباما درخصوص افزایش نشانه‌های عدالت اجتماعی در جامعه آمریکا، منجر به اتفاقاتی شده که تیم تلفن کننده را که اسم "تیم حقیقت" را برای خود انتخاب نموده، خبرساز کرده است.

یکی از این اتفاقات، خاطرات یکی از کسانی است که در تیم تبلیغاتی اوباما کار می‌کند. وی در مطلبی عنوان کرده که وقتی تلفن یکی از شهروندان را به طور رندوم گرفتم، یک پیرمرد که در معرفی خود عنوان کرد که 87 سال دارد، گوشی را برداشت.

وقتی از وی خواستم که در دور بعدی، به رئیس‌جمهور اوباما رای دهد، وی با حالتی غیرمودبانه عنوان کرد: "من دیگر به آن شامپانزه سکنی گزیده در کاخ سفید رای نخواهم داد!"

این اپراتور عنوان می‌کند: اظهارات این مرد به قدری من را عصبانی کرد که تنها کاری که می‌توانستنم بکنم این بود که گوشی را قطع و کلی گریه کردم.

همزمان با انتشار این مطلب، کاریکاتوری نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بی‌اعتمادی منتقدان اوباما را به شعارهای اقتصادی وی بیش از پیش نشان می‌دهد.
در این کاریکاتور، یک اپراتور در تماس با یک خانم به وی عنوان کرده که "از «تیم حقیقت» باهاتون تماس می‌گیرم. به آقای اوباما رای بدید. چون اون تونسته 2 میلیون شغل جدید ایجاد کنه." شهروند آمریکایی می‌پرسد: "می‌تونم بپرسم شما در «تیم حقیقت» چند نفرید؟!" و اپراتور جواب می‌دهد: "دو میلیون نفر.. چطور مگه؟!"

۱۳۹۰/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...