نسخه چاپی

شبكه ماهواره‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با كدام مجوز؟!

به قرار اطلاع شبكه تلویزیونی ماهواره‌ای كه گویندگان آن را ارگان باشگاه‌های «استقلال» و «پرسپولیس» تهران اعلام می‌كنند، فعالیت آزمایشی خود را آغاز كرده است.

به گزارش نما روزنامه کیهان نوشت ؛ گفتنی است که این شبکه ابتدا با پخش گفت‌وگوهایی با برخی از بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال تبلیغات دامنه‌داری را آغاز کرده بود.
در این گفت‌وگوها ورزشکاران تیم‌هایشان را مهم‌تر و محبوب‌تر از تیم ملی ایران معرفی می‌کنند. چندی بعد نیز پخش آزمایشی این شبکه با پخش فیلم صهیونیستی «ال سید» آغاز می‌شود.
فیلمی که در آن سرداران سپاه اسلام در زمان تصرف «آندلس» چهره سفاکانی خون‌خوار ارائه می‌شود و در نقطه مقابل از «دن رود ریگو» سردار سپاه اسپانیایی‌ها در جنگ با سپاه مسلمین چهره‌ای اسطوره‌ای ترسیم می‌شود.
گفتنی این که برنامه‌های آزمایشی این شبکه همراه با تبلیغاتی است که مربوط به پزشکان و صنوف مختلف شاغل در ایران است.
به نظر می‌رسد وزارت ورزش و مدیران این دو باشگاه می‌باید طی اقداماتی روشنگرانه تکلیف مخاطبان را روشن کنند تا در صورت جعلی بودن، اقدام قانونی در جهت تعطیلی این شبکه صورت پذیرد.
درغیر این صورت این عزیزان پاسخگو باشند که چگونه برخلاف نص صریح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اقدام به تاسیس شبکه ماهواره‌ای استقلال و پرسپولیس کرده‌اند.

۱۳۹۳/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...