نسخه چاپی

فتح الله زاده؛

برای آشتی قلعه نویی و نكونام نیازی به من نیست

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: «من و هواداران هیچ وقت راضی نیستیم از این بحث های اخیر بشنویم.»

به گزارش نما، علی فتح الله زاده درباره اینکه چرا طی روزهای گذشته کمتر مصاحبه کرده است اظهار داشت: «من سفر چند روزه به خارج کشور داشتم اما کلا هم ترجیح می دادم که صحبت نکنم تا استقلال بتواند با همه قوا یارگیری کند. ما وقتی از استقلال کنار می رویم ترجیحا هر چه کمتر صحبت کنیم برای باشگاه بهتر است.»



وی درباره اظهارات رییس هیات مدیره استقلال که گفته بود در حال حاضر نمی توان به صورت قطعی گفت بودجه استقلال نسبت به سال گذشته 50 درصد کمتر شده است عنوان کرد: «طبیعی است چون صاحب پناه مدیریت فوتبال را تجربه کرده و روی مدیریت ورزش اشراف داد می داند که نمی شود از ابتدای فصل درباره انتهای فصل پیش بینی کرد و گفت که 50 درصد صرفه جویی داشتیم. این بیشتر به یک جوک می ماند تا تحلیل. صاحب پناه مثل همیشه به من لطف دارد و او مدیر کاردانی است.»



مدیرعامل سابق آبی ها درباره جنگ لفظی به وجود آمده میان برخی بازیکنان جدا شده استقلال با قلعه نویی گفت: «من فکر می کنم هم من و هم هواداران هیچ وقت راضی نیستیم از این بحث ها بشنویم. ما همه از یک خانواده هستیم و دور حول پرچم آبی جمع شویم و به آن عشق می ورزیم. باید چنین بحث هایی را مدیریت کنیم.»



وی افزود: «من خودم در دور اول حضورم در استقلال خیلی سختی کشیدم. در آن زمان بزرگانی نظیر امیر قلعه نویی، جواد زرینچه، صادق ورمزیار و مجید نامجومطلق که هر کدام برای خودشان قطب سنگینی بودند می خواستند خداحافظی کنند. من خداحافظی این عزیران را خیلی سخت می دیدم ولی آن ها را درک می کردم. با این وجود به صورت ظریفی کنارشان ماندم که دوری از میدان را تحمل کنند. واقعیت این است که فوتبالیست ها دوبار می میرند. یک بار زمانی که به مرگ طبیعی از این دنیای فانی می روند و یک بار هم زمانی که از فوتبال خداحافظی می کنند. بنابراین در این لحظات باید بیشتر به آنهایی که کنار می روند برسیم. امیدوارم هر چه در آینده ببینیم خوبی و خوشی است.»



فتح الله زاده درباره اینکه آیا برنامه ای برای آشتی دادن نکونام با قلعه نویی ندارد گفت: «قطعا در کنار هم قرار خواهند گرفت. نیازی به من نیست. استقلال هم مدیر خوبی دارد. مطمئن هستم افشارزاده دوستان را جمع می کند. این مسائل مقطعی است و می گذرد. روزهای خوبی در انتظار استقلال هست.»



وی درباره بحث احتمال حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان و نبی به من لطف دارند. من باید از مدیر و مالکین برخی باشگاه ها مانند محجوب و استیلی تشکر کنم اما من اجازه خواسته ام چند روز استراحت کنم و کارهای عقب افتاده ام را جبران کنم. اگر بخواهم کاری انجام بدهم در سال 94 خواهد بود.»



فتح الله زاده درباره درگذشت ناصر احمدپور گفت: «ما خاطرات زیادی با او داریم. پس از یک مدتی هم که او از بحث مطبوعات کناره گیری کرد اولین بار با سردبیری مجله فوتبال کارش را از سر گرفت که مجله خوبی را هم سر و شکل دادند. ما دو سویه ارتباط داشتیم هم به لحاظ مطبوعای همکار بودیم و هم او سردبیر روزنامه بود و من مدیرعامل یک باشگاه بزرگ. من فقدان او را به خانواده محترمش و فرزاندانش و برادر داغدارش تسلیت می گویم.»

۱۳۹۳/۵/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...