نسخه چاپی

سیلاب در 4 استان كشور طی 3 روز آینده

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر در 4 استان كشور طی 3 روز آینده خبر داد.

به گزارش نما، احد وظیفه در گفتگو با مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز در جنوب استان کرمان، شمال هرمزگان، شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ، افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

به گفته وی، از این رو آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها در این نواحی پیش بینی می شود و ضروری است اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در سه روز آینده همچنین قسمت های مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک است. طی همین مدت وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان سمنان سبب ایجاد گرد و غبار در برخی ساعات در استان قم، شمال سمنان و جنوب استان تهران خواهد شد.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در شهرهای جنوبی همراه با باد و گرد و خاک است بیشینه و کمینه دما ی پایتخت مانند امروز به ترتیب برابر 39 و 28 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

۱۳۹۳/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...