نسخه چاپی

آل سعود از ترس داعش دست بدامن كماندوهای مغربی شد

شبكه العالم به نقل از روزنامه مغربی الصباح از ارسال كماندوهای ویژه این كشور به عربستان برای مقابله با خطر حمله داعش خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، به دنبال هراس مقامات سعودی از نفوذ و بازگشت تروریست های داعش به عربستان، روزنامه مغربی الصباح از ارسال کماندوهای ویژه این کشور به عربستان برای مقابله با خطر حمله داعش خبر داد.

به گزارش این منبع، روزنامه مغربی الصباح در خبری اعلام کرد: مغرب تیمی نظامی را به عربستان سعودی اعزام کرده است که شامل نیروهای ویژه و متخصص واکنش سریع است. بر اساس این گزارش، این نیروها دارای مهارت های بین المللی هستند.

این روزنامه افزود: کماندوهای مغربی شامل 100 تن هستند که برای جلوگیری از خطر حمله داعش، بر واحدهای نظامی سعودی نظارت خواهند داشت.

گفتنی است، مغرب هفتمین ارتش قدرتمند در میان کشورهای عربی و در رده بندی جهانی مقام 65 را داراست.

این پایگاه اضافه کرد: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور نظامیان مصر در مرز عربستان و عراق برای جلوگیری از خطر داعش منتشر شده است.

پایگاه اینترنتی العالم در ادامه آورد: خبر گسیل نیروهای ویژه مغرب به عربستان برای جلوگیری از حمله داعش، در حالی منتشر می شود که رسانه های خبری منطقه ای و غربی بارها از حمایت ریاض از داعش خبر داده و عربستان را حامی اصلی این گروه تروریستی عنوان کرده اند و این در حالی است که کشورهای عراق و سوریه بارها تاکید کرده بودند که خطر گروه های تروریستی روزی گریبان کشورهای حامی این جنایتکاران را خواهد گرفت.

شمار قابل توجهی از تروریست های داعش و تکفیری ها، تبعه عربستان و چند کشور عربی و غربی هستند.

۱۳۹۳/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...