نسخه چاپی

برنامه پخش مستقیم بازی‌های فوتبال اروپا از تلویزیون

برنامه پخش مستقیم بازی‌های فوتبال اروپا از تلویزیونگروه ورزشی، شبكه سه سیما رقابت‌های فوتبال اروپا را به شكل مستقیم در قالب گزارش ورزشی پخش می‌كند.

به گزارش نما، پس از پوشش جام جهانی فوتبال، شبکه سه سیما از طریق برنامه «2014» تصمیم گرفت رقابتهای فوتبال اروپا را در قالب گزارش ورزشی پخش کند.

بر این اساس رقابت‌های فوتبال در اسپانیا، انگلیس، آلمان، فرانسه، باشگاه‌های اروپا و همچنین لیگ اروپا از جمله دیدارهایی هستند که در برنامه «2014» به صورت زنده پخش خواهند شد.

بنابراین گزارش، طرفداران فوتبال اروپا در هفته آینده می‌توانند دیدار باستیا و مارسی را از سری مسابقات لیگ فرانسه که با گزارشگری محمدرضا احمدی همراه است، شنبه - 18 مرداد ماه - ساعت 23 و 30 دقیقه تماشا کنند.

همچنین دیدار موناکو - لوریان نیز روز یکشنبه - 19 مرداد - ساعت 23 و 30 دقیقه با گزارش محمد سیانکی پخش می‌شود.

دیدار سوپر جام انگلیس از دیگر دیدارهای اروپاست که میان تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی خواهد بود. این بازی یکشنبه - 19 مرداد - ماه ساعت 18 و 30 دقیقه انجام خواهد شد و جواد خیابانی آن را گزارش خواهد کرد.

همچنین رقابت رئال مادرید و سویا از سری مسابقات سوپر جام اروپا از دیگر دیدارهای فوتبال اروپا است که پوشش داده می‌شوند. این مسابقه روز سه‌شنبه -21 مرداد ماه - ساعت 23 و 20 دقیقه پخش می‌شود.

دیدار بایرن مونیخ - دورتمند هم از سری مسابقات سوپر جام آلمان است که شامگاه چهارشنبه -22 مرداد ماه - ساعت 21 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

بنابراین این گزارش، برنامه «گزارش ورزشی» در گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حسین زکایی به روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۳/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...