نسخه چاپی

حریق آسمان جنوب تهران را تیره كرد

صبح امروز یك انبار ابر و اسفنج در منطقه كهریزك تهران دچار حریق گسترده شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت 10:28 صبح امروز آتش‌نشانان آتش‌نشانی کهریزک از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران درخواست نیروی کمکی کرده و با موافقت مسئولان سازمان بلافاصله ایستگاه 50 به همراه دو تانکر و خودروی فوماتیک به محل حادثه که یک انبار ابر و اسفنج در منطقه کهریزک بود، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: محل حادثه یک سوله به مساحت 300 متر مربع بود که از آن به عنوان محلی برای نگهداری از ابر، اسفنج، فوم و لوازم خام تولید کفش استفاده می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق گفت: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار شعله‌های گسترده آتش در این منطقه را آغاز کرده و آتش‌نشانان کهریزک نیز در کنار آنان حضور داشتند.

ملکی با بیان اینکه پس از مدتی شعله‌های گسترده آتش در این انبار مهار شد و تحت کنترل آتش‌نشانان درآمد گفت: در مجاورت این انبار یک کارگاه تولید و نگهداری از مواد شیمیایی و پارچه قرار داشت که سرایت آتش به این قسمت می‌توانست خسارات جبران‌ناپذیری بر جای بگذارد که خوشبختانه آتش‌نشانان مانع از آن شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در جریان این حادثه یک دستگاه سواری پراید که در داخل کارگاه پارک شده بود کاملا سوخت و از بین رفت گفت: دو تن از کارگران نیز به شدت دچار آسیب‌دیدگی و مصدومیت شدند که آتش‌نشانان این افراد را برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 12.20 به عملیات خود خاتمه دادند و هم‌اکنون عملیات لکه گیری و تخلیه دود از سوی آتش‌نشانان کهریزک در حال انجام است.

۱۳۹۳/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...