نسخه چاپی

مقایسه نسل جدید جوانان پاسدار با نسل اول

عکس خبري -مقايسه نسل جديد جوانان پاسدار با نسل اول

اولین همایش سالانه امیدان نیروی دریایی سپاه با هدف بررسی و پیگیری طرح شناسایی و تربیت مدیران آینده سپاه، به میزبانی منطقه دوم دریایی این نیرو در بوشهر برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه در اين همايش، با بیان اینکه "کادرسازی و تربیت نیروهای کارآمد و شایسته برای سطوح مختلف فعالیت‌های سپاه یک ضرورت است"، گفت: به لطف خدا و به برکت انقلاب اسلامی، نسل جدید جوانان پاسدار از بسیاری جهات از نسل اول سپاه جلوتر و کارآمدتر است.

دریادار علی فدوی به اهمیت و جایگاه سپاه در بعد داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: از آغاز حرکت انقلابی مردم ایران تا به امروز، اساس موفقیت و عزت ما، حرکت بر محور ایمان و معنویت و بهره‌گیری از شور و شعور انقلابی، بصیرت و تبعیت از رهبری دینی بوده است. شرط ادامه این توفیقات، تقویت و تحکیم مبانی فکری و عقیدتی، ارتقای معنویت، بصیرت، روحیه انقلابی و افزایش سطح علم و آگاهی و تکلیف‌محوری است.

وي همچنين کرد: در جریان کادر سازی و تربیت آینده‌سازان سپاه باید انتقال تجربه، بسترسازی برای تعالی و رشد معنوی، افزایش فرصت و زمینه بهره‌گیری جوانان پاسدار از علوم و مهارت‌های حرفه‌ای برای اثربخشی بیشتر و همچنین ارتقای کیفی فعالیت‌های جاری در بخش‌های مختلف، مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بيان اينكه "تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و دادن مشارکت میدانی و عملیاتی به نیروهای جوان در مقیاس‌های گوناگون و زمینه‌سازی برای افزایش دانش و تجربه در آنان، یک ضرورت اساسی است"، افزود: نسل اول سپاه تجربیات گرانبهایی دارد که باید به گونه‌ای شایسته به نسل جدید سپاه منتقل شود.

فدوی در پايان، به اهمیت برنامه‌های تحول و تعالی معنوی اشاره کرد و با بیان اینکه "وعده‌های الهی تخلف‌ناپذیر است"، گفت: خداوند وعده کرده است که هر کس دین خدا را یاری کند، خداوند نیز او را یاری و تأیید خواهد کرد. آینده، به حق و حقیقت تعلق دارد و باطل نابودشدنی و از بین رفتنی است.

۱۳۹۱/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...