نسخه چاپی

ماجرای عجیب كارت پایان خدمت كریم انصاری‌فر

كارت پایان خدمت انصاری‌فر ارتباطی با این باند ندارد. گویا او از كانال دیگری اقدام كرده و به این كارت باارزش رسیده.

به گزارش نما سوژه روز فوتبال ایران، سوژه‌ای نیست جز کارت پایان خدمت جعلی و بازیکنانی که از آن استفاده کرده‌اند و سربازی نرفته‌اند.

روزنامه ایران ورزشی با این مقدمه نوشت:

داستان از دستگیری یک باند آغاز شد. یک باند جعل کارت معافیت و اعتراف آنها مبنی بر صدور این کارت‌ها برای ۴ بازیکن فولاد خوزستان. این یک سونامی دیگر در فوتبال ایران بود، یک سونامی که الان ماه هاست که به تیتر یک رسانه‌ها بدل شده است.
ماه‌ها پیش که این خبر دهان به دهان می‌چرخید بختیار رحمانی اولین کسی بود که به این موضوع واکنش نشان داد و آن را بی‌اساس خواند و ساسان انصاری هم گفت که کارت پایان خدمتش را به دلیل فوت پدرش گرفته و کارهای خود را در نورآباد انجام داده و اصلا در اهواز اقدامی نکرده است. همچنین ا. ا و ف. د دو بازیکن دیگری بودند که باند جعل کارت اعتراف کرده بود برایشان کارت صادر کرده است.
در هیاهوی جام جهانی این داستانگویی به سمت اتمام و فراموش شدن می‌رفت اما بعد از خوابیدن تب جام جهانی و چند روز مانده به شروع لیگ برتر، فدراسیون نام ۲۱ بازیکن را اعلام کرد که باید به سربازی بروند و نمی‌توانند در تیم‌های‌شان بازی کنند. علیرضا حقیقی، علی حمودی، حسین ماهینی و بختیار رحمانی چهره‌های خاص این لیست بودند. اما به نظر می‌رسد نام‌های دیگری هستند که فعلا از آنها رونمایی نشده.
گفته می‌شود کریم انصاری‌فرد یکی از این نام‌ها است. کارت پایان خدمت او ارتباطی با این باند ندارد. گویا او از کانال دیگری اقدام کرده و به این کارت باارزش رسیده. آن هم در روزهایی که هم سن و سال‌های او به تیم‌های نظامی رفتند و دوران سربازی را آنجا گذراندند. خارج از تهران، در تبریز، شیراز و البته انزلی!
انصاری‌فرد کارت پایان خدمت خود را زمانی دریافت کرد که در سایپا بازی می‌کرد. پشت پرده قضیه اما برمی‌گردد به مدیری که آن زمان ارتباط نزدیکی با رییس دولت داشت. می‌گفتند او از اقوام نزدیک دست راست رییس دولت است و به همین دلیل اتفاقاتی رقم خورده تا انصاری‌فرد، همان مهاجم مورد علاقه آقای مدیر باشگاه به سربازی نرود و به راحتی آب خوردن، کارت پایان خدمت بگیرد.
آن زمان سر و صدای بسیاری به پا شد. انصاری‌فرد کارت گرفت و البته قرارداد خود را با سایپا برای لیگ یازدهم تمدید کرد. فصل ۹۱-۹۰ برای سایپا بازی کرد و آقای گل لیگ شد. نکته جالب اینکه او رضایتنامه فصل بعد خود را همان زمان از همین آقای مدیر دریافت کرده بود. آن هم در روزهایی که آقای مدیر قصد داشت از سایپا برود و رهسپار سازمانی دیگر شود. وقتی کریم انصاری‌فرد در پایان فصل ۹۱-۹۰ با واکنش مسوولان سایپا مبنی بر داشتن قرارداد روبه‌رو شد آن رضایتنامه را رو کرد و خیلی راحت راهی پرسپولیس شد، چون مهاجم مورد علاقه آن مدیر بود!
انصاری‌فرد حالا کارت پایان خدمت دارد. به چه دلیلی خدا می‌داند. او چند برادر دارد و خدا را شکر پدرش هم در قید حیات است، پس نمی‌توانست معافیت کفالت بگیرد. از نظر جسمی هم او مشکلی ندارد که اگر داشت نمی‌توانست در سطح اول فوتبال ایران بازی ‌کند و حتی به جام جهانی برود. پس می‌ماند بحث سرباز قهرمان هم فقط شامل بازیکنانی می‌شود که با تیم‌های ملی به عنوان قهرمانی در رقابت‌های آسیایی دست یافته‌اند. در کارنامه انصاری‌فرد، چنین عنوانی به چشم نمی‌خورد. پس او نمی‌تواند سرباز قهرمان هم باشد. حالا می‌ماند یک سوال. کریم را چطور معاف کردند و او چطور کارت پایان خدمت خود را دریافت کرد؟ این سوال را چه کسی می‌تواند پاسخ دهد؟ البته اگر پاسخی داشته باشد. بدون شک کاسه‌ای زیر نیم کاسه است و این وسط فقط کریم است که می‌تواند از خود دفاع کند. از نوع دریافت کارت پایان خدمتش و علت آن. به امید شنیدن یک جواب قانع‌کننده نشسته‌ایم. شما هم بنشینید.
روز گذشته با انصاری‌فرد تماس گرفتیم تا توضیحات او را در این خصوص بشنویم اما انصاری‌فرد تماس ما را بی‌پاسخ گذاشت.

۱۳۹۳/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...