نسخه چاپی

خرید و فروش كودكان برای عملیات انتحاری

وزارت حقوق بشر عراق امروز، جمعه، اعلام كرد كه گروهك تروریستی داعش كودكان بالای 12 سال را جذب می كند سپس در الانبار از طریق چند واسطه با قیمت نزدیك به 3000 دلار فروخته می شوند.

به گزارش نما به نقل از العالم، وزارت حقوق بشر عراق در بیانیه ای تاکید کرد که نیروهای تروریستی داعش کودکان بالای 12 سال را جذب می کند سپس برای انجام عملیات انتحاری به استان الانبار می فرستد.

دراین بیانیه آمده است که این نیروهای انتحاری از طریق چند واسطه در الانبار با قیمتی میان 500 الی 3000 دلار به فروش می رسند.

در این بیانیه که در پایگاه "عین العراق نیوز " منتشر شده، آمده است که گروهک تروریستی داعش این کودکان را از طریق جوانانی جذب می کنند که به این کودکان مشوق های اغوا کننده ای داده و آنها را با افکار تکفیری تعصب آمیز شستشوی مغزی می دهند.

وزارت حقوق بشر عراق افزود که عناصر مسلح داعش قبل از گسیل این کودکان برای عملیات انتحاری، قرصهای روانگردان به آنها می دهند. همچنین برای جذب جوانان، از زنان عریان فیلمبرداری و سپس زنان را به انتشار ویدیوها و یا تحویل ویدیوها به نیروهای داعش تهدید می کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است که عوامل انتحاری از طریق چند واسطه به محض رسیدن به الانبار به قیمت هایی میان 500 الی 3000 دلار فروخته می شوند که چهار روز پیش یکی از جوانان از این جنایت شوم نجات پیدا کرد.

۱۳۹۳/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...