نسخه چاپی

افزایش ۲۵ درصدی حقوق معلمان با تعدیل نیرو

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینكه تعدیل نیرو حقوق معلمان را ۲۵ درصد افزایش خواهد داد ، از بازنشست شدن پیش از موعد ۳۰ هزار نیروی این وزارتخانه خبر داد .

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر ،علی اصغر فانی امروز در همایش مشترک معاونان وزیر و مدیران کل استانهای کشور در مشهد گفت : فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش ، حکومت بر قلبها ، تکریم ارباب رجوع ، احترام ، منزلت ، هویت و معنویت معلم است .

وی افزود : مهمترین سیاست وزارت آموزش و پرورش در زمان حاضر تربیت مدیر برای آینده آموزش و پرورش است.

فانی همچنین گفت : جوان گرایی ، تربیت نیرو و استفاده از توانمندی بانوان در اولویت برنامه های این وزارتخانه قرار گرفته است .

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : تعدیل کارکنان این وزارتخانه از یک میلیون نفر به 800 هزار نفر مهمترین عامل رشد و ایجاد انگیزه در سایر کارکنان خواهد بود .

فانی با بیان اینکه تعدیل نیرو حقوق معلمان را 25 درصد افزایش خواهد داد ، از بازنشست شدن پیش از موعد 30 هزار نیروی این وزارتخانه خبر داد .

وی همچنین المپیادهای مدارس را طرحی موفق و موجب نشاط آوری در دانش آموزان خواند و ابراز داشت : کتابهای چهارم و هشتم باز تالیف شده است و توصیه می شود استفاده از بسته های آموزشی در مدارس نهادینه شود.

فانی خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استانها گفت : اولویت اول بودجه های استانی خود را به تعمیر و نگهداری مدارس اختصاص دهید.

وزیر آموزش و پرورش افزود : احیا 600 دارالقران در این وزارتخانه هدفگذاری شده است و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد 5 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز کتابخانه های کلاسی اختصاص یافته است .

۱۳۹۳/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...