نسخه چاپی

پیام صادقیان چگونه عذرخواهی كرد؟

به گزارش نما، پیام صادقیان در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در توضیح اتفاقات بازی با فولاد گفت: نمی‌خواهم هیچ چیز را توجیه کنم، نه نتیجه‌ای که گرفتیم و نه اتفاقاتی که از سوی من روی داد که بابت آن از داوران، جامعه فوتبال و مردم عذر می‌خواهم. در آن صحنه بازیکن فولاد مرتکب خطای هند شد. آن توپ برای ما یک شانس خوب گلزنی بود. تحت تاثیر فشارهایی که وجود داشت و نتیجه نامطلوبی که گرفته بودیم اعتراض کردم اما قصد هیچ اهانتی نداشتم و اهانت هم نکردم، البته بهتر بود به آن شکل با صدای بلند اعتراض نمی‌کردم ولی منظور بدی نداشتم. یک لحظه تحت فشار بازی، آن اتفاقات روی داد که بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: وقتی کارت قرمز را دیدم شوکه شدم و فکر نمی‌کردم حق من باشد. در حال حاضر نیز قصد توجیه ندارم. ما نتیجه خوبی نگرفتیم و واقعا به خاطر هوادارانمان ناراحت بودیم. سختی شرایط آب و هوایی هم مشکل را دو چندان کرد. وقتی آن هند اعلام نشد، من مرتکب آن مسائل شدم. به این مسئله واقف هستم که حرکتم درست نبود.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: به خاطر آن صحنه از داور، مردم، جامعه داوری و فوتبال عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم تحت هیچ شرایطی نباید آن مسائل روی می‌داد. این حرف‌ها را برای جریمه نشدن نمی‌گویم فقط احساسم را بیان می‌کنم و تمام سعی خودم را خواهم کرد تا این مسائل را جبران کنم. در حال حاضر غیر از عذرخواهی کار دیگری از دستم برنمی‌آید و برای جبران منتظر بازی‌های بعد می‌مانم و امیدوارم جامعه فوتبال و هواداران مرا ببخشند.

صادقیان گفت: به هواداران بابت اینکه نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم نیز یک عذرخواهی بدهکار هستم. آنها مطمئن باشند بچه‌ها مصمم هستند به هدف خود برسند و شرایط در بازی آینده تغییر می‌کند.

۱۳۹۳/۵/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...