نسخه چاپی

تاكید رئیس واحد بانوان موتلفه بر طرح تكریم بانوان

رئیس واحد بانوان حزب موتلفه اسلامی گفت: اگرچه برخی اشكالات نسبت به اجرای طرح‌هایی همچون طرح تكریم بانوان ممكن است از سوی برخی منتقدان وارد شود اما این اشكلات و انتقادات به راحتی قابل رفع است و این طرح به عنوان مقدمه‌ای برای ارتقای سبك زندگی به حساب می‌آید.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سیده فاطمه درباره اقدام اخیر شهرداری با عملی کردن طرح تکریم بانوان در این ارگان اظهار داشت: این اقدام از سوی شهرداری قدمی مثبت و پسندیده در راستای حفظ کرامت بانوان ایرانی است.

وی با اشاره به وجود آئین اسلامی و رعایت سبک زندگی برای ایرانیان تصریح کرد: ما کمبودی در این زمینه احساس نمی‌کنیم اما وجود برخی مسائل برای رسیدن به سبک زندگی به عنوان یک دغدغه برای ما در این مسیر تبدیل شده بود.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اقدامات کشورهای غربی، وجود کنوانسیون‌های مربوط به رفع تبعیض از زنان و استفاده غربی‌ها از رسانه‌های مختلف برای نشان دادن چهره ایران به عنوان ناقض حقوق بشر نوعی ترس و وحشت را در ما به وجود آورده بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی در طول 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی توانسته اقدامات گسترده‌ای را با تکیه بر قوانین اسلامی در عرصه‌های مختلف بردارد و حتی این مسئله برای بسیاری از کشورهای دیگر به عنوان یک الگو تبدیل شده است.

فخر به تاکیدات "مقام معظم رهبری" در اصلاح سبک زندگی اشاره و خاطرنشان کرد: اگرچه برخی اشکالات نسبت به اجرای طرح‌هایی همچون طرح تکریم بانوان ممکن است از سوی برخی منتقدان وارد شود اما این اشکلات و انتقادات به راحتی قابل رفع است و این طرح به عنوان مقدمه‌ای برای ارتقای سبک زندگی به حساب می‌آید.

عضو حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: رعایت عفاف و حجاب از دیدگاه اسلامی به عنوان زیربنای ساختار صحیح حضور زنان در اجتماع به حساب می‌آید و اجرای طرح تکریم مقدمه‌ای بر رعایت و ارتقاء عفاف و حجاب از سوی بانوان است و امیدواریم این اقدام شهرداری برای بسیاری از دستگاه‌های دیگر در کشور راهگشا شود.

۱۳۹۳/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...