نسخه چاپی

10درصد از قرارداد صادقیان كسر شد

كمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص رفتار پیام صادقیان تصمیم‌گیری ‌كرد.

به گزارش نما ، مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی این باشگاه برای رسیدگی به تخلف پیام صادقیان در بازی با فولاد که اخراج شده و داور را هل داده بود، گفت: جلسه کمیته انضباطی امروز تشکیل شد و با توجه به گزارش سرپرست تیم، اقدام صادقیان و اخراجش بدون مسائل فنی و همچنین با توجه به آیین‌نامه کمیته انضباطی باشگاه در خصوص این بازیکن تصمیم‌گیری کردیم.

وی با بیان اینکه رحیمی در جلسه امروز حضور داشت، عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه در ابتدای فصل توافقی با پیام صادقیان در این مورد انجام داده و پیش‌بینی این رفتارها را کرده بود. در مجموع و پس از جلسه امروز مقرر شد ۱۰ درصد از قرارداد پیام صادقیان کسر شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باید منتظر وتوی این حکم در روزهای آینده بود یا خیر، خاطرنشان کرد: خود آقای رحیمی امروز در جلسه حضور داشت و قرار نیست این حکم تغییر کند.

خواجه‌وند درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس قصد شکایت از فولاد به دلیل آنچه که استفاده این تیم از بازیکن سرباز اعلام شده را دارد؛ اظهار داشت: چنین چیزی نیست و قصد نداریم از فولاد شکایت کنیم.

۱۳۹۳/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...