نسخه چاپی

اوباما به تعطیلات دو هفته‌ای می رود!

رییس جمهور اوباما در حالی كه حتی خودش را درگیر اساسی ترین حقوق مدنی مردم آمریكا نمی كند، زمان خودش را برای بازی گلف و جت سواری با سكه های مالیات دهندگان صرف می‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایران، پایگاه خبری وابسته به حزب تی آمریکا، از احزاب مخالف دولت اوباما در مطلبی تصمیم اوباما برای رفتن به تعطیلات دو هفته ای در شرایطی که دولت وی با بحران های مختلف داخلی و بین المللی دست به گریبان است را به استهزاء گرفت.

در ابتدای این مطلب آمده است: همان طور که جهان در حال از هم پاشیدن است، رییس جمهور اوباما اولویت های خودش را به وضوح مشخص کرده است؛ او به تعطیلات می رود. رییس جمهور برای دوهفته تعطیلات سخاوتمندانه در عمارت اهدایی "جووان هابشام" (Joanne Hubschman) ، در "مارتا وینیارد" (Martha’s Vineyard ) خیز برداشته است.

نویسنده این مطلب در ادامه با برشمردن بحران های داخلی و بین المللی که در حال حاضر دولت اوباما با آنها دست به گریبان است، به انتقاد از خوشگذرانی های اوباما از جیب مالیات دهندگان این کشور می پردازد:

ریس جمهور اوباما در حالی که حتی خودش را درگیر اساسی ترین حقوق مدنی مردم آمریکا نمی کند، زمان خودش را برای بازی گلف و جت سواری با سکه های مالیات دهندگان صرف می کند.

در ضمن، همین جا در کشور خودمان، شیوع ویروس آبولا نگرانی های بسیاری به وجود آورده و ده ها هزار مهاجر غیرقانونی به مرزها سرازیر شده اند، به طوری که ماموران مرزبانی شاهد فروریختن کامل روند قانونی مهاجرت ومرزهای مطلق کشورمان هستند.

علاوه بر این، در سطح جهانی، پس از شلیک جدایی طلبان روس به هواپیمای پر از سرنشین در اوکراین، تنش ها با روسیه به طور غیرقابل باوری در سطح بالایی باقی مانده است. به جز موضع گیری ضعیف، دولت اوباما هیچ کاری در رابطه با این حمله انجام نداد.

در حالی که اوباما از پناهگاه خود در ماساچوست لذت می برد، گروه داعش بر عراق تسلط پیدا کرده و پیشرفتی که آمریکا ده سال برای تثبیتش صرف کرده بود را بی اثر کرده است. داعش همچنان به لشکرکشی متخاصمانه خود علیه مسیحیان ادامه می دهد.

این نویسنده در پایان با انتقاد از بی تفاوتی اوباما نسبت سرنوشت مردم کشورش با طرح سوالی می نویسد:

در حالی که جهان در حال سقوط است، رییس جمهور ما کجاست؟
هرچند که از او انتظار نمی رود که مشکلات را حل کند، واضح است که اصلا اهمیت نمی دهد که در دنیا چه اتفاقی افتاده است، این رییس جمهور برحسب موقعیت و وظیفه همیشگی اش، بوجه مالیات دهندگان را برای تعطیلات خودش اولویت بندی می کند.

۱۳۹۳/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...