نسخه چاپی

عارف دعوت دانشجویان را نپذیرفت

دبیر تشكیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل كشور گفت: برای پنجمین بار عارف دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان كشور را نپذیرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، ‌علیرضا کریمی عصر امروز در حاشیه پانزدهمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور کارآمدی و مشروعیت را دو ملاک برتر در ارزیابی هر نظام سیاسی برشمرد و اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات مختلف و رای 40 و 37 میلیونی، موید مشروعیت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری نشست سالانه اتحادیه افزود: این همایش سه روز بوده که در روز نخست همایش حدود 500 نفر شرکت کردند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌‎های اسلامی دانشجویان مستقل کشور برگزاری انتخابات شورای مرکزی اتحادیه را مهم‌ترین اهداف این همایش برشمرد و اذعان داشت: امسال این نشست با شعار تحقق و پیشرفت درون‌زا برای اقتدار ملی ، رسالت امروز دانشگاه برگزار شد.

وی ،امیر سیاری، جلیلی، فدایی، افقهی، دکتر آشنا و امینی و کواکبی را از مهم‌ترین مهمانان این برنامه اعلام کرد و گفت: برای پنجمین بار از دکتر محمدرضا عارف برای شرکت در این نشست دعوت کردیم ولی ایشان نپذیرفت.

کریمی درباره عدم حضور دکتر عارف در این نشست بیان داشت: بر خلاف آنچه عارف در سخنان خود به آن تاکید دارند و می‌گویند صدای همه را باید شنید حتی صدای مخالف را، فکر می‌کنم ما چون به ظاهر صحبت‌های متفاوتی از نگاه ایشان داریم حضور نمی‌یابند و نمی‌خواهند به جمع دانشجویی پاسخگو باشند.

کریمی با بیان اینکه در این همایش با مشکل خاصی مواجه نبودیم بیان داشت: شاید از لحاظ فکری رئیس دانشگاه مازندران اختلافاتی با ما داشته باشند اما این اختلاف تاثیری در همکاری ایشان نداشت و ایشان همکاری لازم را با انجمن اسلامی و اتحادیه داشتند.

۱۳۹۳/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...