نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده قلعه‌نویی را فقط گزینه خواند نه سرمربی!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هیئت مدیره نمی‌تواند برای تیم سرمربی انتخاب بكند قلعه‌نویی یكی از گزینه‌های جدی است.

علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه هئیت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: من استعفا نکرده‌ام و هیئت مدیره از شهریاری و امیدوار رضایی به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی استقلال برنامه خواسته است و من هم به عنوان مدیرعامل وظیفه داشتم که گزارش خود را به هیئت مدیره ارائه کنم ظرف سه چهار روز آینده تکلیف باشگاه استقلال کاملاً مشخص می‌شود پس از آنکه رسولی‌نژاد با وزیر ورزش صحبت کند و به جمع‌بندی نهایی برسد اما من استعفا نداده‌ام و از من خواسته نشده که استعفا کنم.

وی در مورد گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: با گزینه‌های مدیرعاملی یعنی امیدوار رضایی، شهریاری و من هم صحبت شده است و همه گزینه‌ها برنامه‌های خود را ارائه کرد‌اند.

فتح‌الله‌زاده در مورد انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال گفت: تا زمانی که مدیرعامل انتخاب نشود سرمربی انتخاب نمی‌شود. هیئت مدیره نمی‌تواند سرمربی انتخاب بکند هیئت مدیره باید مدیرعامل را انتخاب کند و پس از آن مدیرعامل سرمربی را تعیین می‌کند. امیرقلعه‌نویی یکی از جدی‌ترین گزینه‌ه‌های مربی‌گری است اما ابتدا باید وضعیت مدیرعامل روشن شود و از بین قلعه‌نویی و مظلومی یکی برای سرمربیگری انتخاب می‌شود.

۱۳۹۱/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...