نسخه چاپی

آب و برق مجدداً گران می شود؟

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت:‌ تاكنون تصمیمی برای افزایش مجدد قیمت برق و آب گرفته نشده است و هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت آب و برق در سال ۹۳ نداریم.

به گزارش نما به نقل از جام، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت:‌ تاکنون تصمیمی برای افزایش مجدد قیمت برق و آب گرفته نشده است و هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت آب و برق در سال ۹۳ نداریم.

علیرضا دائمی اظهار داشت: با وجود افزایش ۲۰ و ۲۴ درصدی قیمت آب و برق در سال جاری ، هنوز هزینه ای که مصرف کنندگان نسبت به مصرف آب و برق می پردازند، با هزینه تمام شده تولید، انتقال و توزیع آنها فاصله بسیاری دارد.

وی افزود:‌ اگرچه دولت برای اصلاح الگوی مصرف، افزایش قیمت آب و برق را تنها راهکار نمی داند و به دنبال فرهنگ سازی است اما متاسفانه این برداشت غلط که ما هزینه مصرف خود را می پردازیم پس هرچه بخواهیم مصرف می کنیم هنوز در بین برخی اقشار جامعه وجود دارد و از طرفی با پرداخت ما به التفاوت هزینه دریافتی از مردم و هزینه تمام شده تولید و عرضه آب و برق، اقتصاد این دو صنعت همواره با مشکلات عدیده مواجه است.

تسنیم: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو در پاسخ به اینکه آیا امسال مجددا شاهد افزایش قیمت آب و برق خواهیم بود، گفت:‌ تاکنون تصمیمی برای افزایش قیمت برق و آب گرفته نشده است و هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت آب و برق در سال ۹۳ نداریم.

۱۳۹۳/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...