نسخه چاپی

بیرون كشیدن پیكر شهدا از زیر آوار‌ها و افزایش آمار كشته ها

بیرون كشیدن پیكر چندین شهید دیگر از زیر آوار خانه‌ها، شمار شهدای فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به غزه را به 1944 رساند.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، امدادگران فلسطینی، پیکر دو شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه خزاعه در شرق خان یونس بیرون کشیدند تا علاوه بر 10 هزار زخمی فلسطینی، شمار شهدای غزه، به 1944 تن برسد.

از سوی دیگر، یک شهروند فلسطینی از اهالی شهر رفح که در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات، در بیمارستان مصری العریش به شهادت رسید.

یک نوزاد دختر فلسطینی که تنها یک ماه و نیم سن داشت، بر اثر جراحاتی که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز غزه برداشته بود، به شهادت رسید.

در کرانه باختری نیز "زکریا موسی" از نیروهای کادری جنبش فتح، در جریان حمله اشغالگران صهیونیست و ویران کردن خانه اش در جنوب شهر نابلس به شهادت رسید. در این حمله 5 شهروند فلسطینی از یک خانواده زخمی و دو تن دیگر بازداشت شدند.

این حمله، بیش از هشت ساعت به طول انجامید و نظامیان اشغالگر صهیونیست از نارنجک و بولدوزر استفاده کردند. منابع فلسطینی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی در این حمله، از خودروهای نظامی، بولدوزرها و پهپاد برای ویران کردن منزل زکریا موسی استفاده کردند.

در این میان، مذاکرات غیرمستقیم میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی در قاهره ادامه دارد تا تحت نظر مصر، به راه حلی برای توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، دست یابند. یک منبع از هیأت مذاکره کننده فلسطینی با تاکید بر این که مصر به آن ها اعلام کرده است هیأت رژیم صهیونیستی به قاهره رسیده، خاطر نشان کرد: به هیچ کس اجازه وقت کشی نخواهیم داد.

۱۳۹۳/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...