نسخه چاپی

كی روش: دیگر مذاكره نمی‌كنیم

كارلوس كروش می گوید از نظر او مشكلی برای تمدید قرارداد با ایران نمانده و فقط باید بیاید برای امضای برگه ها.

به گزارش نما، كارلوس کی روش سرمربی تیم‌ملی ایران كه در دبی به سر می‌برد، به یكی از شبكه‌های پرتغالی گفته است با ایران به توافق نهایی رسیده و به زودی قرارداد جدیدش را تا پایان جام‌جهانی‌ روسیه امضا می‌كند. او در این باره توضیح داد: «تمام حرف‌هایمان را زده‌ایم. دیگر هیچ مذاكره‌ای نخواهیم كرد، چون صحبتی باقی نمانده است. درباره تمام جزئیات با علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران به توافق نهایی رسیده‌ایم و كوچك‌ترین مشكلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.»

کی روش همچنین درباره سفر به تهران گفت: «من هر لحظه آماده سفر به تهران هستم. منتظرم تا مسئولان فدراسیون از من بخواهند كه به ایران بروم. هنوز به من چیزی نگفته‌اند اما منتظر هستم تا تماس بگیرند و بلیتم را در اختیارم قرار دهند تا بتوانم برای امضای قرارداد به ایران بروم«.

کی روش ادامه داد: «فكر می‌كنم مسئولان مشغول تنظیم قرارداد نهایی هستند و پس از آن به من زمان سفر به تهران را خواهند گفت«.

از نظر سرمربی تیم‌ملی ایران تا همین حالا هم زمان از دست داده و باید سریعاً برای جام ملت‌ها آماده شود. او در این باره گفت: «نزدیك به 4 ماه و نیم تا شروع رقابت‌ها باقی‌مانده است. ما فرصتی نداریم و باید هرچه زودتر كار را آغاز كنیم. من هم منتظر هستم هرچه زودتر قراردادم را امضا كنند تا بتوانم كارم را شروع كنم. در حال حاضر دستیارانم هم قرارداد ندارند كه كارها را در نبود من پیگیری كنند. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد و بتوانیم سریعاً استارت بزنیم«.

کی روش برنامه‌های كامل تیم‌ملی را در اختیار سازمان لیگ قرار داده است. اولین اردوی تیم‌ملی از مهرماه آغاز می‌شود و تا آن زمان، سرمربی تیم‌ملی قصد دارد برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد. کی روش درباره دستیارانش توضیح نداد و تنها گفت پس از عقد قرارداد همه چیز مشخص می‌شود.

کی روش دیگر در بازی‌های ملی و اردوها دخالت نمی‌كند!

کی روش در سه سال گذشته كمك كرد تا فدراسیون برای انتخاب اردوها از نظر مالی سود كند ولی در دور جدید همكاری، دیگر خبری از دخالت او نخواهد بود. خبرهای رسیده حكایت از آن دارد كه کی روش پس از قطعی كردن بازی با كره‌جنوبی، دیگر قصد ندارد در مذاكره با رقبا برای بازی دوستانه دخالتی كند. او تأكید كرده مسئولیتی در این زمینه نمی‌پذیرد. همچنین کی روش در انتخاب اردوها هم دیگر دخالتی نمی‌كند. او تنها نام كشورها را می‌گوید و مابقی كارها را باید فدراسیون فوتبال انجام بدهد.


۱۳۹۳/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...