نسخه چاپی

كمپین آسمان آبی و زمین پاك اجرا می شود

رییس مركز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از نصب سردیس شهید رهبر در بوستان گفتگو و در دست اجرا بودن كمپین آسمان آبی و زمین پاك خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شهرام گیل آبادی در شانزدهین شب گردی اصحاب رسانه با بیان اینکه یاد مولفه اندیشگی است و یاد همیشه در ذهن است و فضا و موقعیتی است که ایجاد می شود، گفت: بر خود واجب می دانم از دوستان خبرنگار شهیدم یاد کنم زیرا زحمات متعددی در حوزه خبر توسط این افراد کشیده شده و مرارت های زیادی دیده اند. هر چه ازاین بزرگان یاد کنیم، کم است و امیدوارم همیشه از این بزرگواران یاد کنیم.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه تهران امروز باید تهران پیشرو باشد و شهرداری تهران خود را ملزم کرده که تهران را به عنوان یک شهر مولف ببیند، افزود: برای ایجاد این واژه به این مورد رسیدم که در تمام حوزه ها تعریف داشته باشیم تا خلاقیت را سرآهنگ خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه بی نظمی اجتماعی ما را از توسعه باز می دارد، گفت: اگر برخی کشورها توسعه یافته اند، ابتدا نظم اجتماعی خود را درست کرده اند و این موضوع از خود انسان آغاز می شود. وقتی در آبراه ها موش جمع می شود، ناشی از همین آشغالها و زباله هایی است که در معابر می ریزیم بعد برای از بین بردن این حیوانات موذی باید کلی تلاش کرد. اصل موذی بودن رفتار اجتماعی ماست نه آن حیوان. باید موضوعات را به اصلش برگردانیم که شامل اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، رصد، نقد و تحلیل و آینده نگاهی است.

گیل آبادی با بیان اینکه کار ما توجه به آینده است، خاطرنشان کرد: اگر نظم اجتماعی وجود نداشته باشد توسعه اجتماعی محقق نمی شود، پس شهر مولف نیاز به اندیشه شما دارد. این در حالی است که آینده نگاهی شما می تواند به شهر کمک کند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: شهرداری تهران تصمیم گرفته تا با نگاه جهادی خود به مردم خدمت کند، نه با بزرگ کردن برخی مشکلات که نقطه هستند و نه با توجه دادن به مشکلاتی که پشتوانه ندارند. بنابر این در شب گردی ها از هیچ نقطه ای عبور نکنید.
گیل آبادی درخصوص ایجاد کمپین آسمان آبی و زمین پاک که در دست اجراست، افزود: این کمپین شامل سه موضوع است که یکی مربوط به آلودگی هواست اما دو موضوع دیگر را فعلا رسانه ای نمی کنیم. زیرا اتفاقات باید ابتدا در تبلیغات دیده شود، بعد کار انجام شود. البته تاکید می کنم این موضوعات از مسائل اصلی شهر است و فقط در این حد می گویم که آلودگی هوا، آب و همچنین ترافیک را شامل می شود. این در حالی است که شهردار تهران فرماندهی این موضوعات را دارد و در شورای عالی این مساله را پیش می برد.

وی با اشاره به فراخوان جشنواره رسانه های شهری و تولیدات رسانه ای خاطرنشان کرد: به زودی روابط عمومی های برتررا معرفی خواهیم کرد .

گیل آبادی با بیان اینکه شهردار پایتخت در منزل شهید رهبر از اجرای یادمان شهدای خبرنگار در پارک گفتگو خبر داده است، اضافه کرد: سردیس 5 شهید در این بوستان نصب می شود. ضمن اینکه پلاک های این شهدای بزرگوار در محل کار و فعالیت آنها نصب خواهد شد.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده حالا در اتوبان های صدر و نیایش شاهد اوج آرامش در زیرپوست شهر هستیم، افزود: لزوما ما این موارد را نمی بینیم. اما چه خوب است اندیشه های خود را مطرح کنیم تا به شهری پویا برای زیست سالم تری برسیم.

۱۳۹۳/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...