نسخه چاپی

همسركشی با شیشه!

مردی كه متهم است در جریان درگیری با همسرش او را با ضربات چوب به قتل رسانده است در جلسه محاكمه مدعی شد تحت‌تأثیر شیشه دست به این جنایت زده است.

به گزارش نما به نقل از همشهری، نيمه شب پنجم بهمن‌ماه سال گذشته به مأموران پليس آگاهي خبر رسيد زن جواني در خانه‌اش واقع در سرآسياب به قتل رسيده است.

زماني كه مأموران به محل حادثه رسيدند با جسد زني روبه‌رو شدند كه به‌دليل اصابت ضربات جسم سخت به سرش جان باخته بود. اين در شرايطي بود كه چند نفر از همسايه‌ها شوهر اين زن به نام بهروز را هنگام فرار از خانه ديده بودند.

اين نكته باعث شد انگشت اتهام به سوي بهروز نشانه گرفته و او چند روز بعد در يكي از استان‌هاي غربي كشوردستگير شود.متهم در جريان بازجويي‌هاي اوليه اتهام قتل همسرش را پذيرفت و در اعترافاتي عجيب گفت زمان ارتكاب جرم شيشه مصرف كرده بود و اصلا متوجه نشد كه باعث مرگ همسرش شده است.

او گفت: آن شب حالت طبيعي نداشتم و مي‌خواستم استراحت كنم اما پسرم كه 4ساله است سر و صدا مي‌كرد. يك لحظه كنترل خودم را از دست دادم و به طرف او حمله كردم.

احساس مي‌كردم پسرم را كتك مي‌زنم. بچه را برداشتم كه به درمانگاه بروم اما در بين راه يكي از همسايه‌ها با من تماس گرفت و گفت چرا همسرت را كشتي؟ آن لحظه بود كه به‌خودم آمدم و فهميدم بعد از مصرف شيشه دچار توهم شده‌ام و همسرم را به قتل رسانده‌ام.

در جلسه محاكمه كه صبح ديروز در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد پدر مقتول خواسته‌اش را مطرح كرد و گفت دامادش بايد قصاص شود تا بداند او چه عذابي مي‌كشد.سپس به دستور قاضي، بهروز در جايگاه ايستاد تا از خود دفاع كند.

او گفت: من و همسرم چند روز قبل از اين حادثه با يكديگر اختلاف پيدا كرده بوديم. براي همين به شهرمان رفتيم تا خانواده‌ها مشكل مان را برطرف كنند اما وقتي به خانه پدر همسرم رفتيم او و چند نفر ديگر من را كتك زدند.

من هم كه انتظار چنين كاري را نداشتم خيلي ناراحت شدم و به تهران برگشتم. بعد مقداري شيشه تهيه كردم تا مصرف كنم. فكر مي‌كردم با اين كار مشكلات زندگي را فراموش خواهم كرد اما 4روز بعد از اين برگشتنم بود كه اين حادثه اتفاق افتاد.

متهم ادامه داد: من ناخواسته و تحت‌تأثير شيشه دست به اين كار زدم و از كارم پشيمانم. به‌دنبال اعترافات اين مرد ختم جلسه اعلام شد و قضات دادگاه وارد شور شدند.

۱۳۹۳/۵/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...