نسخه چاپی

۹۰ میلیون تومان طی دو سرقت در یك ماه

حمله سارقان مسلح به بیت آیت‌الله طاهری شیرازی

سارقان مسلح با حمله به بیت آیت‌الله طاهری شیرازی وی را به صندلی بسته و بیش از ۷۰ میلیون تومان از وجوهات حوزه علمیه و صندوق قرض‌الحسنه را سرقت كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر،ساعت ۲ بعد از ظهر چهارشنبه، ۳ سارق مسلح به زور وارد بیت آیت‌الله طاهری شیرازی در خیابان دولت شده و با تهدید وی را با عمامه‌اش به صندلی بستند.

سارقان پس از ضرب و شتم امام جماعت مسجد حجة بن الحسن اقدام به بهم ریختن وسایل خانه و سرقت از آن‌جا کردند.

این در حالی است که اوایل ماه رمضان نیز سارقان پس از ورود به بیت آیت‌الله طاهری شیرازی ۲۰ میلیون تومان از صندوق قرض‌الحسنه که برای کمک به افراد نیازمند راه‌اندازی شده بود، سرقت کردند.

پسر آیت‌الله طاهری شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پدرم بیش از ۹۰ سال سن دارد و دیروز پس از جراحی چشم به خانه باز گشته بود. در فاصله‌ای که راننده او خانه را برای مدت کوتاهی ترک کرده بود، ۳ نفر مسلح وارد خانه شده و اقدام به ضرب و شتم پدرم کرده و وی را به صندلی بستند.

وی افزود: در بیت پدرم وجوهات حوزه علمیه و صندوق قرض‌الحسنه قرار داشت که سارقان پس از بهم ریختن وسایل اقدام به سرقت حدود ۷۰ میلیون تومان کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله موضوع به پلیس اطلاع داده شد، اما ماموران با تاخیر در محل حاضر شده و تنها اقدام به انگشت‌شماری و تحقیقات در این زمینه کردند. چرا باید در روز روشن سارقان مسلح به راحتی وارد منزل یک روحانی برجسته شده و اقدام به ضرب و شتم وی کنند؟

پسر آیت‌الله طاهری شیرازی خاطر نشان کرد: اوایل ماه رمضان نیز، زمانی که پدرم در مسجد حضور داشت، سارقان از راه بالکن وارد شده و بیش از ۲۰ میلیون تومان از صندوق قرض‌الحسنه سرقت کردند.

۱۳۹۳/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...