نسخه چاپی

جزئیات جلسه‌ای مهم برای كنترل اجاره‌بها

با اجرای طرح تعزیراتی جدید اگر لازم باشد به بحث اجاره‌بها ورود كرده و با شدتی بیشتری با فرصت طلبانی كه آب را گل آلوده می‌كنند برخورد می‌كنیم.

مصطفي قلي خسروي رييس اتحاديه كشوري مشاوران املاك در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين‌كه ديروز روز مشاورين بوده است اظهار كرد: در اين روز نشستي با وزير راه و شهرسازي، معاونان و مجمع امور صنفي برگزار كرده‌ايم.

وي ادامه داد: در طي اين نشست علي نيكزاد وزير راه و شهرسازي مطالبي درباره مسكن ويژه بيان كرده و اجراي آن را حتمي اعلام كرد.

خسروي ادامه داد: وزير راه و شهرسازي از مشاورين املاك خواستند تا همكاري لازم را با وزارتخانه مبني بر اجراي اين طرح داشته باشند.

رييس اتحاديه كشوري مشاوران املاك با تاكيد بر اينكه وزير راه و شهرسازي معتقد است بايد از تجربه‌هايي كه در اجراي پروژه طرح ويژه مسكن استفاده شود، خاطرنشان كرد: تا پايان سال 91 با اتمام پروژه مسكن مهر و اجراي پروژه مسكن ويژه تا 90 درصد از مشكل مسكن را در كشور برطرف مي‌كنيم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه نيكزاد درباره اجراي طرح تعزيراتي در سال جديد گفته است امسال با شدت بيشتري درباره كنترل اجاره بها برخورد مي‌كنيم، گفت: به گفته نيكزاد اجازه نمي‌دهيم يك عده فرصت طلب آب را گل آلود كرده و قيمت مسكن و اجاره بهاي آن را افزايش دهند از اين روي طرح تعزيراتي را با شدت بيشتري اجرا مي‌كنيم.

خسروي در پايان گفت: طي اين نشست از مشاورين املاك دعوت كرده بوديم تا ارزيابي از كارهاي خود در سال گذشته و پيشرفت‌هاي خود داشته باشند. همچنين از آن‌ها خواستيم تا موضوع كد رهگيري با جديت بيشتري پيگيري كنند.

۱۳۹۱/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...