نسخه چاپی

لندن به داعشی ها میدان داد!

گروه تروریستی داعش با توزیع اعلامیه ای در خیابان آكسفورد لندن از مردم این شهر خواست به سرزمین های خلافت اسلامی مهاجرت كنند.

به نما به نقل از العالم، منظور از سرزمین خلافت اسلامی مناطق اشغال شده دولت اسلامی (داعش) در عراق و سوریه است. در این اعلامیه نوشته شده که "تشکیل خلافت اسلامی آغاز دوره ای نوین است."

خیابان آکسفورد در مرکز لندن پایتخت انگلستان مملو از مشتریان، رهگذران و گردشگران به ویژه از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است که در نزدیکی منطقه معروف هاید پارک واقع شده است. به نوشته "دیلی میل"، اسکاتلند یارد تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده تا دریابد آیا توزیع چنین اعلامیه هایی نقض قانون مبارزه با تروریسم محسوب می شود. به همین دلیل تاکنون هیچیک از توزیع کنندگان اعلامیه های مزبور تا زمان مشخص شدن مغایرت آن با قوانین انگلیس بازداشت نشده اند.

بسیاری از مسلمانان انگلستان خشم خود را از اجازه دادن به توزیع اعلامیه های داعش اعلام داشته اند.

اسماء الکفیشی یک دختر مسلمان در تویتر نوشت ، گروهی که در خیابان آکسفورد برای داعش تبلیغ می کند چیزی از اسلام نمی داند و تنها باعث نژادپرستی علیه ما می شود. آنان قتل افراد بی گناه را ترویج می کنند در حالی که این رفتار یک مسلمان نیست.

پلیس انگلستان اعلام کرده که بیش از ۳۰۰ شهروند این کشور پس از مدتها جنگیدن در صفوف داعش یا جبهه النصره به انگلستان بازگشته اند.

دستگاه های امنیتی انگلستان نیز می گویند ۵۰۰ شهروند انگلیسی همچنان در سوریه می جنگند.

اخیرا دو دختر سومالیایی الاصل ۱۶ ساله پس از فرار از منزلشان در شهر منچستر و ازدواج با تروریست های داعش به صفوف این گروهک تروریستی در شهر رقه که پایگاه داعش در سوریه است، پیوسته اند.

۱۳۹۳/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...