نسخه چاپی

مفتی وهابی؛ اقدام داعش در خرید و فروش زنان راحلال دانست

مفتی وهابی و عضو هیئت العلمای عربستان اقدام گروه تروریستی داعش در خرید و فروش زنان و دختران عراقی را تایید كرد و آن را حلال دانست.

نما : واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری المسله از بغداد گزارش داد، صالح الفوزان در نواری ویدیویی که از او منتشر شد، گفت: اقدام داعش در خرید و فروش زنان و دختران عراقی حلال است و هیچ منع شرعی ندارد.

عناصر گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش اخیرا صدها نفر از زنان وابسته به اقلیت ها را در عراق تصاحب کردند و در بازار به فروش رساندند.

هلال احمر عراق در بیانیه ای اعلام کرد:« عناصر داعش پس از کنترل شهر سنجار صدها خانواده را به اسارت گرفتند و پس از کشتن مردان ، زنان ایزدی را با خود بردند تا به عنوان برده و کنیز نگهداری کنند یا بفروشند.

در سال 2013 یاسر العجلونی، از شیوخ سلفی در اردن، فتوا داده بود در درگیری های سوریه تملک زنان و دختران (برای گروههای مسلح مخالف) مجاز است.

وی در این فتوا که در فیسبوک منتشر کرده بود نوشت:« به خواست خدا به زودی ویدیوهایی منتشر می کنم که در آنها برده داری و کنیزداری در درگیری های شام مجاز شمرده می شود... آنان( تروریستها ) می توانند زنان را به مالکیت خود در آورند و بدون مهریه و عقد ازدواج با آنان نکاح کنند و اگر فرزندی نیز از این راه متولد شود پدر چنین فرزندانی در مراکز شرعی مشخص می شود پس مجاهدان( تروریستها ) زنان و دختران را به مالکیت خود در آورند که این کار مطابق با گفته خداوند در قرآن کریم است.

۱۳۹۳/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...