نسخه چاپی

علت خودكشی " رابین ویلیامز " هنرپیشه مشهور آمریكایی اعلام شد

علت اولیه خودكشی "رابین ویلیامز" كمدین معروف آمریكایی، ابتلای وی به بیماری پاركینسون و افسردگی اعلام شد. پیكر بی جان ویلیامز روز دوشنبه گذشته هنگامی كه با یك كمربند در اتاق خوابش دار زده شده بود، بدون هیچ یادداشتی پیدا شد.

به گزارش نما شبکه خبر به نقل از منابع خبری نوشت، " سوزان اشنیدر " همسر این هنرپیشه 63 ساله آمریکایی که پیکر بی جان او روز دوشنبه گذشته در خانه اش در شمال کالیفرنیا یافت، در بیانیه ای گفت: " روبین تا آخر پاک باقی ماند، او شجاع بود و علیه افسردگی، پیری و ابتلا به بیماری پارکینسون جنگید. "
تاکید بیانیه بر پاک بودن رابین ویلیامز تا آخرین روزها، برای آن مطرح شده است تا برخی برداشتها را مبنی بر اینکه وی به دلیل افراط در مصرف الکل خودکشی کرد، بی اثر کند.
خانم سوزان اشنایدر که همسر سوم این برنده جایزه اسکار بود، در بیانیه اش تصریح کرد که ویلیامز هنوز برای فاش کردن ابتلا به بیماری پارکینسون آمادگی نداشت.
پارکینسون یکی از بیماریهای مخرب سیستم مغز و اعصاب است که معمولا در سنین بعد از ‎ 60سالگی رخ می دهد. ارتعاش و لرزش دست و پا در حالت استراحت، کندی حرکات ، سختی و خشک شدن دست و پا و بدن و نداشتن تعادل چهار علامت اصلی این بیماری را تشکیل می دهد.
تحقیقات اولیه در باره مرگ این هنرپیشه معروف آمریکایی موید آن است که وی خودکشی کرده است. پلیس شهر "مارین" در کالیفرنیا تایید کرده است که جسد بی جان ویلیامز را روز دوشنبه گذشته هنگامی که با یک کمربند در اتاق خوابش دار زده شده بود، بدون هیچ یادداشتی کشف کرد.
به رغم گزارشهای اولیه، پلیس می گوید که تحقیقاتش در این زمینه به پایان نرسیده و هنوز باید نتایج کالبدشکافی ویلیامز مشخص شود.
همسر ویلیامز با اشاره به اینکه میلیونها نفر از زمان مرگ او، با خانواده اش ابراز همدردی کرده اند، گفت: مهمترین میراث او، علاوه بر سه فرزندش، شادی و خوشبختی ای بود که او به دیگران عرضه می کرد.
رابین ویلیامز هنرپیشه و کمدین نامدار آمریکایی، برنده جایزه اسکار در سال 1997 بود و نزدیک به 40 سال فعالیت هنری در کارنامه خود داشت.
رابین ویلیامز که درسال 1993 بخاطر بازی درفیلم "خانم دات فایر" نامزد جایزه اسکارشده بود درسال1997باایفای نقش یک روانپزشک درفیلم "گودویل هانتینگ" موفق به دریافت این جایزه شد.

۱۳۹۳/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...