نسخه چاپی

استقبال از بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه ای جهان

بزرگترین نمایشگاه بازی های رایانه ای جهان كه در شهر كلن آلمان در حال برگزاری است با استقبال گسترده جوانان روبرو شده است. در این نمایشگاه چهار روزه، محصولات و بازی های رایانه ای هفتصد شركت و تهیه كننده در معرض دید بازدیدكنندگان قرار داده شده است .

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، برگزارکنندگان نمایشگاه پیش بینی می کنند صدها هزار نفر از این رویداد فرهنگی بازدید کنند . بعد از آنکه شرکت «سونی» به عنوان غول نرم افزارهای بازی، سال گذشته نسل جدیدی از کنسول های بازی خود برای «پلی استین شن 4» و «ایکس باکس وان» را معرفی کرد، نمایشگاه امسال بر توانمندی های جدید بازی های کنسولی متمرکز شده است.
یشتر بازی های معرفی شده امسال براحتی روی صفحه گوشی های تلفن همراه یا لوح رایانه (تبلت) ها فعال می شوند و کاربران براحتی می توانند با استفاده از یکی از انگشتان دست خود از بازی با آنها لذت ببرند.
یک بازدید کننده آلمانی در خصوص این نمایشگاه گفت: در سال گذشته، تمرکز نمایشگاه بیشتر بر بازی های کنسولی بود اما حالا انتظار داریم بازی ها و سرگرمی های جدیدی را در این نمایشگاه شاهد باشیم.
یک بازدید کننده دیگر نیز گفت: من تاکنون مطالب زیادی را در مورد بازی های کنسولی جدید از اینترنت دریافت کرده و خوانده ام. به این نمایشگاه آمده ام تا ببینم چه کنسول های جدیدی ارائه شده است.
یک بازدید کننده زن هم گفت: من آنقدر که به دنبال بازی کردنم به پیشرفتهایی که در گوشی های تلفن همراه و سایر دستگاههای دیگر حاصل شده است، فکر نمی کنم.
یک بازدید کننده دیگر گفت: واقعا حیرت آور است. واقعا از این صفهای طولانی برای بازدید از نمایشگاه شگفت زده شدم؛ ضمن آنکه بازدید کنندگان این نمایشگاه برای انجام بازی هایی که هم اکنون در بازار موجود است، دو تا سه ساعت صف می کشند و منتظر می شوند. این شرایط جدا مرا تحت تاثیر قرار داده است.
یک جوان آلمانی هم گفت: ما مثل طرفداران فوتبال که لباس تیم محبوب خود را بر تن می کنند، لباس شخصیتهای کارتونی بازی های مورد علاقه خود را می پوشیم.
یک زن گفت: من عاشق بازیهای کارتونی هستم و واقعا از نمایش دوباره برخی از شخصیتهای این بازیها لذت می برم.

۱۳۹۳/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...