نسخه چاپی

اولین ناكامی قوچان‌نژاد با الكویت

تیم فوتبال الكویت اولین جام این فصل را با حضور مهاجم ایرانی‌اش از دست داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، دیدار سوپرکاپ فوتبال کویت شب گذشته بین تیم‌های الکویت و القادسیه برگزار شد که القادسیه موفق شد با پیروزی 3 بر 2 برای چهارمین بار قهرمان سوپرکاپ شود.

در این دیدار الکویت در نیمه اول دو گل در دقایق 22 و 44 دریافت کرد که یکی از این گل‌ها توسط بدر الموتوا وارد دروازه الکویت شد و دیگر گل القادسیه را دنیل به ثمر رساند.

الکویت در نیمه دوم روند بهتری پیدا کرد، چراکه با ورود رضا قوچان‌نژاد به جای عبدالهادی خمیس این تیم قدرت هجومی بیشتری گرفت و موفق شد در دقیقه 62 توسط رافائل باستوس یکی از گل‌ها را جبران کند. الکویت که قصد جبران دومین گل را هم داشت در دقیقه 69 بار دیگر غافلگیر شد و این بار الموتوا توپ را وارد دروازه یاران قوچان‌نژاد کرد تا دومین گل خودش را در این بازی به ثمر برساند.

قهرمان فصل گذشته لیگ کویت که در آستانه اولین شکست رسمی این فصل خود بود پس از دریافت گل دوم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت که این موقعیت‌ها توسط بازیکنان این تیم از جمله قوچان‌نژاد از دست رفت. در ادامه الشریده موفق شد در دقیقه 86 یکی دیگر از گل‌ها را جبران کند تا الکویت با شکست 3 بر 2 اولین جام این فصل را از دست دهد.

۱۳۹۳/۵/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...