نسخه چاپی

انتقاد شدید مدیرعامل تراكتورسازی از قلعه‌نویی

مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی ضمن انتقاد شدید از رفتار قلعه نویی و پیوستن او به تیم فوتبال استقلال گفت: دو گزینه داخلی و سه گزینه خارجی را برای هدایت تیم فوتبال تراكتورسازی در نظر داریم كه علی دایی هم یكی از آنهاست اما هنوز پاسخی به ما نداده است.


به گزارش نما، محمد حسین جعفری در گفتگو با مهر، در خصوص جدایی قلعه نویی از تیم تراکتورسازی و آخرین وضعیت این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما تقریبا قبل از عید می دانستیم که قلعه نویی فصل آینده دیگر در تراکتورسازی نخواهد ماند. قلعه نویی قراردادش با باشگاه تراکتورسازی تمام شده بود. اگر قلعه نویی رفتار حرفه ای داشت می گفت قرارداد من تمام شده و باید در خصوص تمدید قراردادم فکر کنم.

وی در همین خصوص افزود: اما قلعه نویی به ما و همچنین در رسانه ها گفت که اولویت من برای فصل آینده تراکتورسازی است و به خاطر هواداران در تبریز می مانم و حتی قراردادم را سفید امضا می کنم. در واقع قلعه نویی حرفهایی که زد با حرف دلش یکی نبود. من فکر می کنم مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی دلیل اصلی رفتن قلعه نویی نبود. مگر فتح الله زاده در تلویزیون اعلام نکرد که خود باشگاه استقلال ۱۱ میلیارد تومان بدهی دارد؟

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: یکی از هواداران به من گفت: " اگر قلعه نویی خیلی راحت می گفت من با اتمام قراردادم می روم و آن حرفها را در خصوص ماندنش مطرح نمی کرد، همانطور که روز اول ۷ یا ۸ هزار نفر برای استقبال او به فرودگاه رفتند، هنگام رفتنش از تبریز نیز با ۲۰ هزار نفر برای بدرقه او به فرودگاه می رفتیم".

جعفری خاطر نشان کرد: ما حتی تا دوشنبه نیز منتظر حضور قلعه نویی بودیم اما به یکباره شنیدیم که وی با استقلال به توافق رسیده است. در حال حاضر نیز ما دو گزینه داخلی و سه خارجی را برای هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر در نظر گرفته ایم که تاپ مولر نیز یکی از این گزینه هاست.

وی افزود: ما با برخی از این گزینه ها مذاکراتی انجام داده ایم اما در مجموع شانس گزینه مربی خارجی برای هدایت تیم تراکتورسازی از داخلی بیشتر است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص حضور دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همکاران من با نماینده دایی مذاکراتی را انجام دادند چون دایی در حال حاضر مسافرت است. هنوز نماینده دایی پاسخی به ما نداده و منتظریم تا دو روز آینده خود من به طور مستقیم با وی مذاکره کنم. بنابراین صحبتهایی که در برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه دایی به درخواست ما پاسخ منفی داده است، مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در خصوص برنامه باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ما روز سه شنبه با سه بازیکن خارجی قرارداد می بندیم و قصد داریم ضمن حفظ استخوانبندی و اسکلت تیم تا پایان هفته آینده ۷ بازیکن داخلی نیز جذب کنیم، در واقع می خواهیم از تمام ظرفیتهای خود در فصل نقل و انتقالات استفاده کنیم.

۱۳۹۱/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...