نسخه چاپی

آمار گلزنی خیره كننده مهاجم سابق استقلال

به گزارش نما، او در مورد تساوی مقابل صبا در مشهد گفت: بازی جانانه ای بود. من معتقدم بچه های ما خیال می‌کردند راحت بازی را می‌ بریم، از طرفی صبا و صمد مرفاوی بسیار خوب پدیده را آنالیز کردند. آنها ۹۰ دقیقه ما را پرس کردند ولی با این حال خوب بازی کردیم. ما بازیکنان جوانی داریم و معتقدم پدیده ضعف هایی دارد که باید بیشتر روی آن کار کنیم.تیم ما در آینده قطعا بهتر خواهد شد.

عنایتی که هفته گذشته گفته بود آمار گل هایش را در لیگ‌برتر ندارد در این خصوص تاکید کرد: من قبل از بازی در سایت ها و روزنامه ها خواندم که ۱۲۸ گل زده ام و حالا ۱۲۹ گله هستم. بابت این افتخار خوشحالم و این در حالی است که ۳ سال در ایران نبودم. با این حال معتقدم این رکوردها پا برجا نمی‌ ماند و بازیکنان دیگری رکورد مرا خواهند شکست.زیاد به این مسائل فکر نمی کنم و فقط می خواهم بازیکن تاثیرگذاری باشم.

رضا عنایتی در مورد اینکه برخی سپاهان را مدعی اول قهرمانی می‌ دانند تاکید کرد: با این نمایشی که آنها مقابل استقلال داشتند قطعا مدعی اول هستند. به نظر من سپاهان در تمام خطوط تکمیل است. نکته جالب در این تیم درخشش محمدرضا خلعتبری است. او انگار برای سپاهان ساخته شده است و هیچ وقت نباید از این تیم جدا شود.سپاهان بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و دارای یک تشکیلات حرفه ای است،آنها شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

۱۳۹۳/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...