نسخه چاپی

پیشنهاد هدیه‌ای جالب به BBC

یكی از كاربران فیس بوك پیشنهاد داد كاربران شبكه های اجتماعی در اعتراض به سانسور جنایات صهیونیستها در غزه توسط بی بی سی، به این شبكه فضولات حیوانی هدیه دهند.

به گزارش نما به نقل از پیام، یکی از کاربران فیس بوک پیشنهادی در صفحه فیس بوک خود داده که کابران فیس بوک به شدت از آن استقبال کرده اند.

وی در صفحه فیس بوک خود نوشته است:«پیشنهادم اینه که کاربران شبکه های اجتماعی در اعتراض به سانسور جنایات وحشیانه صهیونیستها در غزه ، وارونه نمایی و طرفداری از اون توسط بی بی سی، هر کدوم یک بسته فضولات یا کود حیوانی که توی گلفروشی ها هم پیدا میشه برای بی بی سی و بی بی سی فارسی هدیه بفرستن».

باغ وحش ها هم می تونن توی این طرح شرکت کنند. برای کسانی هم که مشکل هزینه ارسال دارن میشه یک کمپین کمک تشکیل داد. البته می خواستم بگم خاک بفرستن که دیدم خاک ایران هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ معنوی خیلی پرارزشه و خیلی حیفه برای فرستادن به بی بی سی.»

اما جالبتر واکنش کاربران فیس بوک به این مطلب است که در ادامه می خوانیم.

- پیشنهادخوبی هادی جان بایدبپذیریم که این شبکه ها ارزشی جزاین ندارند.

- حالا چرا فضولات؟! مثلا عینک و سمعک بهشون بدید بهتره... گوشها و چشماشون ضعیفه بنده خداها...!

- کود هم از سرشون زیاده ...

-حیف فضولات و کود حیوانی که بخواد حروم اینها بشه
گفتنی است سانسور جنایات صهیونیستها در غزه و حمایت از آنها توسط شبکه خبری بی بی سی، به شدت مورد انتقاد مخاطبان این شبکه قرار گرفته است و حتی مردم لندن نیز در اعتراض به آن تظاهرات گسترده ای کرده اند.

۱۳۹۳/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...