نسخه چاپی

آيت‌الله حسن ممدوحي:

لیست های متعدد در جریان اصولگرا مناسب نیست

عکس خبري -ليست هاي متعدد در جريان اصولگرا مناسب نيست

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر این نكته كه «اقدام اصولگرایان در ارائه لیست‌های جداگانه، اقدام مناسبی نیست» گفت: دشمن درصدد است از هر مسیری به ما آسیب بزند و از این رو، تشتت و دو دستگی اصولگرایان درست نیست.


آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرگزاری فارس «توانا»، درباره ارائه لیست‌های متعدد از سوی اصولگرایان اظهار داشت: دشمن نمی‌تواند از تعدد لیست‌های جریان اصولگرا بهره بگیرد؛ چرا که اصولگرایان در هدف مشترک هستند.

وی که معتقد است اقدام اصولگرایان در ارائه لیست‌های جداگانه، اقدام مناسبی نیست، در عین حال متذکر شد که دشمن از این موضوع نمی‌تواند منتفع شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص کنار رفتن برخی نمایندگان به نفع یکدیگر به منظور کاهش تشتت بین اصولگرایان، گفت: از دلسوزان انقلاب انتظار می‌رود صلاح اصولگرایان را تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه تشخیص دلسوزان نظام در این عرصه صحیح و قابل اعتماد است، افزود: دشمن درصدد است از هر مسیری به ما آسیب بزند و از این رو، تشتت و دو دستگی اصولگرایان درست نیست.

آیت‌الله ممدوحی ادامه داد: برنامه‌های کلی نظام مجال هر گونه تحرک و سوء برنامه‌ای را از دشمن می‌گیرد.

وی در واکنش به نظر کسانی که یکی از دلایل تشت اصولگرایان را وجود ساکتین فتنه در برخی لیست‌ها می‌دانند، گفت: باید به سراغ ساکتین فتنه رفت و دلیل ساکت بودن آنها را جویا شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: رویکرد افراد مختلف است و برخی که سکوت‌شان مضر بوده، باید به آنها تذکر داده شود اما سکوت یا موضع‌گیری برخی افراد چندان مهم نیست.

آیت‌الله ممدوحی درباره "کشتی گرفتن اصولگرایان در پیچ تاریخی"، متذکر شد: این تذکرات رسانه‌ها به نامزدهای انتخاباتی خوب و بجاست؛ چرا که اکنون وقت کشتی گرفتن اصولگرایان نیست.

وی بر همین اساس به نامزدهای جریان اصولگرایی تذکر داد که حتی‌المقدور، از ارائه لیست‌های متعدد پرهیز کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنانش به ارائه دو تذکر پرداخت و ابتدا به نامزدهای مجلس نهم توصیه کرد که وحدت و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

آیت‌الله ممدوحی به مردم نیز توصیه کرد که افرادی را برای نمایندگی خود انتخاب کنند که در خط رهبری و ولایت هستند.

۱۳۹۰/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...