نسخه چاپی

خط و نشان دولتی‌ها برای استیضاح وزیر علوم

پس از آنكه مسأله استیضاح وزیر علوم در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد، رسانه‌های اصلاح طلب به دفاع تمام عیار از وزیر دولت یازدهم پرداختند و خط و نشان‌هایی را برای مجلس كشیدند.

به گزارش «سراج24»، پس از آنکه مسأله استیضاح وزیر علوم در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد، رسانه‌های اصلاح طلب به دفاع تمام عیار از وزیر دولت یازدهم پرداختند و خط و نشان‌هایی را برای مجلس کشیدند.

روزنامه اصلاح طلب آرمان امروزطی یادداشتی از قول اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور و رئیس مناطق آزاد خطاب به نمایندگان مردم می‌نویسد: بدیهی است هر کاندیدای دیگری هم برای تصدی گری وزارت علوم معرفی شود با زهم در مسیر فرجی دانا حرکت خواهد کرد.

هادی خانیکیآ از فعالین اصلاح‌طلب نیز در گفت‌وگو با رزونامه آرمان تاکید کرد: برنامه میلی منفرد، توفیقی و فرجی دانا درواقع یکی است. دولت یازدهم بدون فرجی دانا هم این روند را در سیاست های دانشگاهی‌اش دنبال می کند.

همچنین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز چندی قبل با اشاره به مسأله استیضاح وزیر علوم گفت: با فرض آن که استیضاح فرجی دانا رأی بیاورد، گزینه بعدی قطعا کسی خواهد بود که تغییری در خط مشی وزارت علوم ایجاد نمی‌شود.

این در حالی است که نمایندگان مجلس به دلیل رکود علمی کشور و تذکرهای مکرری که به وزیر علوم دادند، استیضاح وزیر علوم را اعلام وصول کردند.

۱۳۹۳/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...