نسخه چاپی

انریكه: درها را به روی نقل و انتقالات نمی‌بندم

عکس خبري -انريکه: درها را به روي نقل و انتقالات نمي‌بندم

لوئیز انریكه، مربی بارسلونا در كنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در جام خوان گامبر مقابل لئون مكزیك شركت كرد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، مربی بارسلونا در مورد آخرین شرایط نقل و انتقالات بارسلونا صحبت کرد. وی در مورد حضور لوئیز سوارز در تمرینات تیم خود گفت:" بازیکن بسیار خوبی است. او با سبک بازی ما سازگار است و همان بازیکنی است که به دنبالش بودیم. فردا در جام خوان گامپر دقایقی بازی می کند."

وی در مورد خرید و فروش های بارسا گفت:" فعلا درها را به روی نقل و انتقالات نمی بندم. باشگاه همیشه می خواهد بازیکن بخرد و خود را تقویت کند. جدایی دئولوفئو با تصمیم شخصی من انجام شد. دقایق لازم را برای پیشرفت در اختیار نداشت و مربی تصمیم گرفت که او جدا شود. او در بارسا نشان داده است که چه توانایی هایی دارد."

انریکه در مورد شرایط دروازه بان های بارسا اظهار داشت:" هیچ اولویتی در کار نیست و هر سه دروازه بان فعلی بارسا می توانند شروع کنند. مثل همیشه شرایط آنها در تمرینات تاثیرگذار خواهد بود و در نهایت مشخص خواهم کرد که چه کسی بازی می کند. هر دروازه بانی که قرار باشد به میدان برود از قبل با او صحبت خواهم کرد."

مربی بارسا در مورد شرایط مدافعان راست تیم خود بیان کرد:" آلوس بازیکن بارساست. سطح بی نظیری دارد و به روند خود ادامه خواهد داد. در آینده باید دید که چه می شود. روی او حساب می کنیم. داگلاس؟ در مورد بازیکنانی که در این باشگاه نیستند صحبت نمی کنم."

۱۳۹۳/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...