نسخه چاپی

درخواست اخذ مجوز ۱۱ حزب سیاسی

سخنگوی وزارت كشور گفت: قریب به ۱۱ مورد تقاضای صدور مجوز برای اخذ پروانه فعالیت‌های حزبی ارائه شده كه در مرحله بررسی و انجام كارهای نهایی است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حسینعلی امیری"درباره آخرین وضعیت احزاب و گروه‌های سیاسی برای اخذ مجوز فعالیت از وزارت کشور اظهارداشت: تسهیل در روند ثبت فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی یکی از اقدامات و سیاست‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

سخنگوی وزارت کشور گفت: بررسی‌های لازم از سوی وزارت کشور برای تحقق این سیاست‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: اکنون قریب به یازده مورد تقاضای صدور مجوز برای اخذ پروانه فعالیت‌های حزبی شده که این موارد جهت انجام مراحل نهایی مجوز، در وزارت کشور در دست بررسی است.

امیری گفت: پیگیری‌های لازم از سوی وزارت کشور و گروه‌های درخواست‌کننده جهت استعلام و امور اداری در حال انجام است.

سخنگوی وزارت کشور درباره درخواست برخی از جوانان اصلاح‌طلب برای اخذ مجوز فعالیت از وزارت گفت: اکنون حضور تشکل "ندا" در میان این یازده تشکل و گروه‌ سیاسی درخواست کننده را به خاطر ندارم.

گفتنی است؛ برخی از جوانان اصلاح‌طلب که عمدتاً در حزب منحله مشارکت در سال ۸۸ فعال بودند اخیراً تشکل جدیدی را تحت عنوان «نـدا» مخفف «نسل دوم اصلاح طلبان» راه‌اندازی کرده‌اند.

تشکل «نـدا» متشکل از ۱۲ نفر به عنوان هسته مرکزی است که براساس اخبار منتشر شده، در حال حاضر مراحل اولیه ثبت خود را در وزارت کشور انجام داده است.

۱۳۹۳/۵/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...