نسخه چاپی

7/5 میلیون نفر بی سر و صدا سبد كالا می گیرند

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینكه طبق اعلام مسئولان وزارت كار، اكنون به صورت بی سر و صدا به ۷ میلیون و پانصد هزار نفر سبد كالا تعلق می گیرد، گفت: دولت با تعیین سقف درآمدی برای خانوار ها یارانه پردرآمدها را حذف كند.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی گفت : درخواست ما ازدولت، اجرای قانون است، در قانون بودجه سال ۹۳ آمده که دولت یک سقف درآمدی برای خانوار تعیین و درآمد های بیشتر از آن را، از دریافت یارانه محروم کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اما متاسفانه دولت تاکنون اقدام قابل توجهی را در راستای شناسایی و حذف اقشار مرفه از دریافت یارانه نقدی انجام نداده است.

او همچنین در رابطه با اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تخصیص سبد کالا به خانوارهای کم در آمد گفت: طبق اعلام مسئولان این وزارتخانه، اکنون به صورت بی سر و صدا به ۷ میلیون و پانصد هزار نفر سبد کالا تعلق می گیرد، اما آنچه مهم است اینکه، طبق قانون سال ۹۳ ،نباید به تمام افراد یارانه نقدی پرداخت می شد، در صورتیکه اکنون تمامی ثبت نام کنندگان، یارانه نقدی را با میزان ثابت دریافت می کنند.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از اینکه پرداخت یارانه نقدی بدون تعیین سقف درآمدی است، گفت : قانون گذار این وظیفه را بر عهده دولت نهاده و دولت باید هر چه زودتر به فکر تعیین تکلیف این موضوع باشد، چرا که دیر یا زود باید اقشار مرفه از دریافت یارانه نقدی محروم و قانون به صورت کامل اجرا شود.

۱۳۹۳/۵/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...