نسخه چاپی

مختاباد در حمایت از كودكان عزه می خواند!

عبدالحسین مختاباد خواننده موسیقی ایرانی و عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه گروه موسیقی رودكی كنسرت ˝همصدا با تو˝ را در حمایت از كودكان غزه به صحنه می‌برد.

به گزارش نما به نقل از هنرآنلاین عبدالحسین مختاباد در این برنامه تعدادی از قطعات ماندگار قدیمی خود را با همراهی ارکستر رودکی به سرپرستی محسن حسینی اجرا خواهد کرد.

قطعات "تمنای وصال"، "شبانگاهان" و "زورق مهتاب" از قطعاتی است که مختاباد در این کنسرت برای علاقه‌مندانش اجرا می‌کند.

آرش فلاح صفا (نوازنده نی)، کوروش بزرگ پور (نوازنده تنبک)، جمال محمدی (نوازنده کمانچه و سازهای محلی)، سپیده خداوردی (نوازنده تار)، مهیار فیروز بخت (نوازنده کمانچه و ویولن)، علی تحریری (نوازنده سنتور)، محمد دلنوازی (نوازنده عود)، مهدی وحدتی (نوازنده تار)، حمید حاصلی (نوازنده عود) و مسلم علیپور (نوازنده کمانچه)، اعضای گروه رودکی هستند که در کنار محسن حسینی (سرپرست و نوازنده سنتور) مختاباد را در اجرای شهریورماه همراهی می‌کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران که تا کنون کنسرت های بسیاری به هدف خیریه برگزار کرده، سال 91 کنسرتی در حمایت از زلزله زدگان بهشهر در شهرستان ساری به روی صحنه برده بود.

برگزارکننده کنسرت شهریور ماه مختاباد موسسه صوت آوای هنر است که با حمایت شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران، فروش‌گاه های شهروند و برج میلاد تهران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد به روی صحنه می‌رود.

کنسرت عبدالحسین مختاباد روزهای 2 و 3 شهریور ساعت 21:30 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

خرید اینترنتی بلیت این کنسرت از طریق سامانه 84200 امکان‌پذیر است. بلیت ها از 30 تا 100 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

۱۳۹۳/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...