نسخه چاپی

عابدینی:

فدراسیونی كه باید درش را گل گرفت!

عابدینی، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: نمی‌توانند تهدیدشان را عملی كنند، در فدراسیون را گِل بگیرند، تا كی باید برای گرفتن حقمان قربان صدقه برویم؟

به گزارش نما به نقل از مهر ، امیر عابدینی در خصوص آخرین تصمیم فدراسیون فوتبال برای دفاع از حق پخش تلویزیونی و مهلت دادن به صدا و سیما تا روز دوم شهریور، اظهار کرد: من در آخرین جلسه فدراسیون حضور نداشتم ولی متوجه شدم که تا دوم شهریورماه به صدا و سیما مهلت داده شده است و در غیر اینصورت، دوربین‌ها را به ورزشگاه راه نخواهند داد.

وی درباره اینکه این تهدید تکراری و احتمال عملی شدن آن کم است، گفت: اگر این راهکار عملی نشد، باید درب فدراسیون را تخته کرد و آنرا بست. وقتی زورمان نرسد که از حقمان دفاع کنیم، دیگر صلاح نیست که آن سیستم را اداره کنیم. به نظرم اگر این راهکار اجرایی نشد، برای حفظ امانت مردم درب فدراسیون را گِل بگیرند و آنرا به دست کسانی بدهند که می‌توانند اداره‌اش کنند!

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ یادآور شد: تا کی باید التماس کنیم و قربان صدقه برویم تا حق فوتبال را بدهند؟ جامعه فوتبال باید خودش را در برابر تحریم‌ها، تحریم کند. جامعه فوتبال باید خودش را از حق اجتماعی خودش محروم کند. بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران فوتبال در رسانه‌های متعلق به صدا و سیما مصاحبه نکنند و در سایت‌های خبری، صحبت‌هایشان را منعکس کنند.

عابدینی در ادامه راهکارش برای گرفتن حق پخش تلویزیونی، تاکید کرد: وقتی جامعه فوتبال نمی‌تواند حقش را بگیرد، بهتر است خودشان روش پذیرش تحریم را طراحی کنند. در اینصورت فوتبال هم کمتر آسیب می‌بیند. امیدوارم ضرغامی (رئیس سازمان صدا و سیما) و تصمیم‌گیران متوجه شوند که حق واقعی فوتبال باید داده شود. این در حالی است که تا حرف حق پخش واقعی به میان می‌آید، آقایان یک مناظره آماده می‌کنند و آمار فریبنده‌ای از فوتبال در اختیار مردم می‌گذارند.

عابدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت این باشگاه برای واگذاری هم گفت: ما سه، چهار ماه است که می‌گوییم آماده واگذاری تیم فوتبال داماش هستیم و باشگاه را منحل خواهیم کرد. متاسفانه مسئولان استان گیلان مدام می‌گویند من در حال جوسازی هستم. در حالی که آنها باید اقرار کنند بلد نیستند تیم را اداره کنند.

وی ادامه داد: مسئولان استان بگویند در جلسات محرمانه چه چیزهایی گفته‌اند نه اینکه مرا متهم کنند. آنها در جلسه‌ای که چند ماه پیش با چند خبرنگار برگزار کردند، به صورت محرمانه گفتند که برای استان گیلان همان تیم ملوان کافی است و نیازی به تیم داماش نیست. چرا مسئولان استان چنین چیزهایی را نمی‌گویند؟ گویا اینکه گیلان یک تیم آن هم خارج از مرکز استان داشته باشد، برای بعضی از مسئولان خوب است چون استدلال آنها این است که اگر تنشی هم صورت بگیرد، خارج از مرکز استان خواهد بود.

۱۳۹۳/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...