نسخه چاپی

اظهارنظر عجیب معاون حقوقی وزارت ورزش:

دایی فوتبال ایران را تعلیق می كند!

انگیزه این تهدید آقای خادم كه اگر دایی به فیفا شكایت كند فوتبال ایران تعلیق می شود را باید در روابط آقای خادم با آقای سیاسی و آقای دایی و آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جستجو كرد...

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، در یک اظهار نظر عجیب و البته ناآگاهانه از قوانین بین المللی معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان آقای علیرضا خادم در برنامه رادیو جوان می گوید که باید بگویم علی دایی با رویانیان قرارداد امضاء کرده و قرارداد سه ساله امضاء کرده اما ما اگر می خواستم به آن ورود کنیم دایی می توانست به فیفا! شکایت کند و کل فوتبال ما را تعلیق!!! کند. خیلی ها بر روی قراردادی که علی دایی با رویانیان امضاء کرده اسم هایی گذاشته اند اما این قرارداد امضاء شده است و باید سالانه 20 درصد دایی دستمزدش افزایش پیدا کند و می تواند یکطرفه این قراداد را فسخ کند.

دایی فوتبال ایران را تعلیق می کند!

این سخنان از زبان معاون حقوقی وزارتخانه ای شنیده می شود که قرار است مسائل حقوق داخلی و حقوق بین المللی بالغ بر 38 فدراسیون ورزشی را در کشور سر و سامان بدهد. علیرضا خادم که کمترین توان را در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و یا باشگاه پرسپولیس می بیند که نتواند جلوی علی دایی را بگیرند و او به ادعای طلبکاری از باشگاه پرسپولیس فوتبال ایران را تعلیق کند یک نگاه متحجرانه و ناآگاهانه حتی به موضوع باشگاه ها است.

اگر آقای خادم از اموارت حقوق بین الملل اطلاعی ندارند یک مثال کوچک که همگان از آن اطلاع دارنددر زمان مدیریت آقای رویانیان در پرسپولیس اتفاق افتاد فقط و فقط برای یک نمونه کوچک که اتفاقاً به باشگاه پرسپولیس و سرمربی گری این باشگاه آقای مانوئل ژوزه پرتغالی بر می گردد به اطلاع ایشان برسد.

آقای مانوئل ژوزه را مسئولین پرسپولیس با توجه به قراردادی که داشتند حتی اجازه ندادند که او با جنگ و دعوا و درگیری باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم انجام تعهدات قراردادی ترک کرد و باشگاه پرسپولیس همه کمترین حقوق را به نامبرده داده بود و حتی در یک اقدام عجیب و نادر از این سرمربی به فیفا!!! شکایت کرد که این موضوع در حوصله این یادداشت نمی باشد.

اما اکنون نزدیک به 2.5 از شکایت آقای مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی تیم پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا می گذرد و ایشان با وکلای پرتغالی خود پیگیر پرونده کمیته انضباطی می باشد.

نهایتاً حتی اگر فیفا رای بدهد که باشگاه پرسپولیس تمامی حقوق و مزایا و پاداش ها و آقای ژوزه را با سود 5% پرداخت کند و باشگاه پرسپولیس هم به رای کمیته انضباطی فیفا بی توجهی کند و نهایتاً آنچه که کمیته انضباطی فیفا بر علیه پرسپولیس انجام بدهد پس از گذشت چندسال کسر امتیاز و در صورت عدم پرداخت سقوط به یک رده پایین تر می باشد و نهایتاً هر اقدام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ارتباط با باشگاه پرسپولیس است نه مربوط به وزارت ورزش که خود را مالک پرسپولیس می داند و صد البته چه مربوط به فدراسیون فوتبال ایران که باشگاه پرسپولیس یک عضو از هزاران عضو این مجموعه در کشور می باشد.

آقای خادم یک نگاه کوتاه به قوانین و مقررات کمیته انضباطی فیفا در مورد عدم پرداخت حقوق یک سرمربی به راحتی می توان این موضوع را ثابت کرد که با شکایت علی دایی از پرسپولیس فوتبال ایران تعلیق نمی شود. اما انگیزه این تهدید آقای خادم که اگر دایی به فیفا شکایت کند فوتبال ایران تعلیق می شود را باید در روابط آقای خادم با آقای سیاسی و آقای دایی و آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جستجو کرد که چگونه و بر چه اساسی این تهدید را آقای خادم از قول علی دایی بیان می کند!؟

۱۳۹۳/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...